کد خبر 427294
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

مدافع ملی پوش پرسپولیس گفت: رقم قراردادهای من بالا نیست و در این تیم اهدافی مهم تر از مسائل مالی دارم.

به گزارش مشرق،‌ سید جلال حسینی پس از حضور در باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد اینکه شما بمب خبری پرسپولیس هستید گفت: این واژه را در مورد من به کار بردید اما در مورد بازیکنان دیگر به کار نبرید زیرا فشار روانی زیادی روی بازیکنان ایجاد می‌کنند .همه باید به نژاد فلاح کمک کنند تا به اهداف بالایی که دارد برسد اما هم شما و هم ما همه باید برای موفقیت پرسپولیس دست به دست هم بدهند.

وی در مورد اینکه مبلغ قراردادش برای حضور در پرسپولیس، پرسپولیسی است همان طور که نژاد فلاح گفته بود اظهار داشت: صد در صد همین طور است مبلغ قراردادهای من را می‌توانید ببینید رقم قرارداد من در پرسپولیس مشخص است می‌توانند شفاف‌سازی کنند قراردادهایم در سایپا و سپاهان مشخص بود من اهداف مهم‌تری در پرسپولیس دارم. اهدافی که مهمتر از مسائل مالی است.

حسینی در مورد اینکه در صورت حضور او رحمتی و خلعتبری هم با کمک خودش پرسپولیسی خواهند شد گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا به نژاد فلاح کمک کنم تا یک تیم خوب داشته باشیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    درود به شرف سید جلال و محمد نوری و بزرگان با غیرت پرسپولیس ما به غیرت شما مینازیم و شرف پاکی در فوتبال از همه چیز مهتره پس با شما قهرمانان ما قهرمانیم و رفت و برگشت رو شاخشه!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس