کد خبر 426758
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

مهاجم آلمانی آبی‌پوشان پایتخت ایتالیا به اخباری که اخیراً راجع به آینده وی در این تیم منتشر شده‌اند، واکنش نشان داد و برنامه‌ خود را برای ادامه دوران بازیگری‌اش اعلام کرد.

به گزارش مشرق، میروسلاو کلوزه به شایعاتی که از جدایی وی از لاتزیو حکایت داشته‌اند پایان داد و اعلام کرد که قصد دارد یک فصل دیگر هم در میان آبی‌پوشان شهر رم بماند. کلوزه 37 ساله که در فصل اخیر با زدن 13 گل بهترین گلزن لاتزیو در سری A بود، یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد و می‌خواهد تا پایان آن در پایتخت ایتالیا بماند.

وی در واکنش به شایعاتی که درباره آینده‌‌اش مطرح شده است در پیامی برای هواداران در صفحه باشگاه لاتزیو در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: بازی برای یک فصل دیگر در لاتزیو، تصمیمی است که آن را از صمیم قلب گرفته‌ام. من و خانواده‌ام اینجا در شهر رم و لاتزیو روزهای خوبی را سپری می‌کنیم. هواداران لاتزیو حیرت‌آورند و هر روز عشق و اشتیاق خود را نسبت به این تیم نشان می‌دهند. آنها واقعاً بی‌نظیرند.

کلوزه در ادامه نوشت: من همچنین می‌خواهم حمایتم را از سرمربی‌‌مان (استفانو پیولی) اعلام کنم، کسی که شخصیتی خاص دارد و برای باشگاه چهره‌ای مثبت ساخته و راه پیروزی را به ما نشان داده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس