کد خبر 426213
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: بالگرد آب پاش سپاه وارد عملیات اطفای حریق جنگل شلم ایلام شد.

به گزارش مشرق، خیرالله آذرکردار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: عملیات اطفای حریق ارتفاعات شلم ایلام با بالگرد آغاز شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: در پی عقد قرارداد سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان حفاظت محیط ‌زیست با نیروی هوایی سپاه پاسداران و همچنین پیگیری‌های استاندار ایلام عصر روز گذشته یک فروند بالگرد اطفاء حریق وارد استان شد و بلافاصله عملیات اطفاء حریق را در ارتفاعات شلم آغاز کرد.

وی ادامه داد: استاندار ایلام، معاونین، مدیرکل بحران استانداری، فرمانده سپاه و مدیرکل منابع طبیعی و با حضور در فرودگاه ایلام و سپس ارتفاعات شلم از نزدیک شاهد عملیات اطفاء حریق هوایی بودند.

آذرکردار گفت: این بالگرد عصر دیروز دو مرحله عملیات آب‌پاشی و اطفای حریق را در ارتفاعات شلم انجام داده و در هر عملیات می‌تواند حدود 2 هزار لیتر آب را از سد ایلام بردارد و بر روی آتش بپاشد.

 وی یادآور شد: این بالگرد با هماهنگی‌های انجام ‌شده تا امروز نیز در استان ایلام حضور دارد و عملیات آب‌پاشی را در منطقه حادثه‌دیده شلم ادامه می‌دهد.

 وی خاطر نشان کرد: گروه‌های دیده‌بانی به‌ صورت 24 ساعته در محل حضور دارند تا مبارزه تکمیلی با حریق حادث شده را ادامه داده و از شعله‌ور شدن مجدد آتش جلوگیری کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس