کد خبر 426205
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

دبیر طرح ملی تلاوت با اشاره به تغییرات شرایط ثبت‌نام در این طرح، گفت: نام‌نویسی ترم جدید طرح ملی تلاوت از 20 خردادماه آغاز می‌شود.

 به گزارش مشرق، حسن مقدم‌کیا دبیر طرح ملی تلاوت با اشاره به تغییرات ترم جدید این طرح، اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های شورای سیاست‌گذاری طرح ملی تلاوت امسال در ثبت‌نام این طرح تغییراتی ایجاد کردیم تا بتوانیم پویایی بیشتری در اجرای آن داشته باشیم.

وی از آغاز ثبت‌نام در ترم جدید طرح ملی تلاوت از 20 خردادماه خبر داد و گفت: قرار بود نام‌نویسی در این طرح از 10 خردادماه آغاز شود اما با توجه به تغییرات شرایط شرکت در این طرح، نام‌نویسی آن به تعویق افتاد.

مقدم‌کیا با اشاره به شرایط جدید ثبت‌نام در طرح ملی تلاوت، خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته نوجوانان 10 تا 16 سال می توانستند در این طرح شرکت کنند اما با توجه به تصمیم‌گیری‌ها نام‌نویسی در ترم جدید این طرح برای نوجوانان 8 تا 14 سال از طریق سایت طرح ملی تلاوت امکان‌پذیر است.

دبیر طرح ملی تلاوت با بیان اینکه امسال 16 منطقه از کشور طرح ملی تلاوت را اجرا می‌کنند، گفت: این افزایش تعداد استان‌های مجری طرح ملی تلاوت می‌تواند نقش مؤثری در توسعه فعالیت‌های قرآنی و پرورش قاریان توانمند در کشور داشته باشد.

مقدم‌کیا با اشاره به اینکه ترم جدید طرح ملی تلاوت از شهریورماه آغاز می‌شود، خاطر نشان کرد: افرادی که شرایط شرکت در این طرح را داشته باشند و در آزمون اولیه این طرح موفق شوند به جمع قاریان تحت پوشش طرح ملی تلاوت می‌پیوندند.

طرح ملی تلاوت در سال تحصیلی جدید در اراک، اردبیل، اهواز، بجنورد، تبریز، ساری، شیراز، رشت، زاهدان، قزوین، مشهد، کاشان، کرمانشاه، همدان، قشم و کیش برگزار می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس