کد خبر 426200
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: "عشق و جنون" برای سه سال پیش است و باید بگویم که در آن زمان حجاب متفاوتی داشتم ،اما سال گذشته حجاب چادر را انتخاب کردم و دوست داشتم در رابطه با این موضوع در رسانه ها روشنگری کنم.

به گزارش مشرق، الهام چرخنده در خصوص فیلم سینمایی "عشق و جنون" که به زودی قرار است روی پرده اکران برود گفت: این فیلم برای من اثر متفاوتی بود زیرا در کوه های تبریز و در آن سرمای شدید فیلم برداری شد که در حین فیلم برداری به دلیل یخ زدگی و سرمای شدیدی که در ریه هایم حس کردم به بیمارستان تبریز منتقل شدم.

وی افزود: کار با کارگردان جوان و خلاق این فیلم و البته همکاری با سعید راد که برای من به واقع یک اسطوره است لذت بخش بود.

چرخنده ادامه داد: همه عوامل این فیلم به خوبی در حال تعامل با یکدیگر بودند و تمام روند فیلم برداری و کار به خوبی پیش می رفت.

وی با اشاره به حجابش در فیلم سینمایی "عشق و جنون" خاطر نشان کرد: "عشق و جنون" برای سه سال پیش است و باید بگویم که  در آن زمان حجاب متفاوتی داشتم ،اما سال گذشته حجاب چادر را انتخاب کردم و دوست داشتم در رابطه با این موضوع در رسانه ها روشنگری کنم.


منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    خدایا کل قضاوت کنندگان را به راه راست هدایت بفرما
  • پری ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    مشرق نظری اینجا وجود نداره..
  • فرهاد ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    0 0
    البته حجاب چادر بهترین نوع پوشش برای خانمهاست ولی خانم چرخنده بنظرنمیرسه که شماقصدتون ازاینهمه هیاهووجنجال روشنگری باشه کارتون بیشتریه نوع خودنمایی وتظاهر چون تومملکتی که خانمهای چادری کم نیستن به اینهمه سروصدابرای یه تغیرحجاب فکرنمیکنم نیازباشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس