کد خبر 425969
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷

کشتی ایرانی آرزو، پس از اتمام بارگیری محموله کمک های بشر دوستانه ملت ایران به مردم مسلمان و مظلوم یمن در بندر امام خمینی(ره)، این مجتمع بزرگ بندری را ترک کرد.

 به گزارش مشرق، معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با اتمام بارگیری بیش از ده هزار تن مواد غذایی از جمله برنج، شکر و آرد توسط کشتی ایرانی آرزو در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، این کشتی شامگاه شانزدهم خرداد ماه از اسکله این مجتمع بندری جدا سازی گردیده و به سمت بندر مقصد عزیمت نمود.

در جریان بارگیری این کشتی که از ابتدای خردادماه سال جاری آغاز شد، استاندار استان خوزستان ضمن بازدید از این کشتی و تقدیر از دست اندرکاران تهیه، بارگیری و حمل این محموله ، این کمک ها را نشانه ی همدلی و هم دردی مردم استان خوزستان که طعم تلخ جنگ چشیده اند، عنوان کرده و اظهار امیدواری کرد که با یاری خداوند مردم ستمدیده یمن سرنوشت خود را در این جنگ نابرابر تعیین کنند.

گفتنی است نیروهای عملیاتی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با همکاری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی با تلاش های شبانه روزی موفق به انتقال و بارگیری محمولات در مدت فوق شدند.

منبع: اداره کل بنادر و دیانوردی خوزستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس