مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال می‌گوید که علاقه‌ای به حضور در استقلال ندارد و صحبتی هم در این زمینه با او صورت نگرفته است.

به گزارش مشرق، امیررضا واعظ آشتیانی درباره اینکه آیا پیشنهادی برای مدیرعاملی باشگاه استقلال به او شده است، گفت: پیشنهادی به من نشده است. همیشه گفته‌ام که در پنج سال گذشته، باشگاه استقلال آنچنان از لحاظ مدیریتی و فنی تضعیف شد که مدیران و مربیان بعدی کار بسیار سختی در پیش خواهند داشت. در این باشگاه سوء رفتارها و سوء مدیریت‌هایی صورت گرفت که حالا کار را بسیار سخت کرده است.

وی ادامه داد: تا زمانی که متر و معیاری برای مدیران موفق یا ناموفق تعریف نشود، هیچ مدیر یا مربی موفقی علاقه‌مند به کار کردن در باشگاه استقلال نیست. الان شرایط استقلال طوری است که نگرانی هواداران را در پی دارد و شرایط برای کار کردن در این باشگاه بسیار سخت است. آنهایی که باشگاه استقلال را خصوصاً در چهار فصلی که قبل از فصل گذشته بود، به این روز انداختند حالا مدعی بازگشت به استقلال شده‌اند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تأکید کرد: مسئولان وزارت ورزش باید مراقب این افراد باشند که باشگاه را به این روز انداختند. این افراد باید مورد بازخواست قرار بگیرند و هر مدیری که به استقلال بیاید قطعاً با چالش‌های سختی مواجه خواهد شد. بنده علاقه‌ای برای حضور در استقلال ندارم اما اگر روزی این باور به وجود بیاید که وزارت ورزش قصد دارد یک رسیدگی کامل به امور دو باشگاه پرسپولیس و استقلال انجام دهد، آن وقت شاید بتوان از افراد شایسته در کارهای مدیریتی استفاده کرد.

واعظ آشتیانی با اشاره به حضور نصرالله سجادی در رأس امور دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، اظهار داشت: حضور سجادی را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم با پیشینه و تخصص مدیریتی خودش، نگرانی‌ها را برطرف کند. البته اگر او بخواهد محافظه‌کاری را در دستور کار قرار بدهد شاهد پیشرفتی نخواهیم بود اما با شناختی که از سجادی دارم، او فردی است که می‌تواند تحولات مثبتی را در این دو باشگاه ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس و استقلال با این وضعیت تا سه سال آینده نمی‌توانند رتبه بالایی در فوتبال ایران داشته باشند. هواداران استقلال هم باید تحمل داشته باشند چون این باشگاه سه سال زمان می‌خواهد تا بتواند شکل واقعی یک باشگاه را با مدیریتی صحیح به‌دست آورد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    خخخخخ..... اس اس تو خریدار نداری..... تنها شدی و یاری نداری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس