ابراهیم نکو: دولت باید کنترل بازار میوه را در ماه رمضان در دست بگیرد.

 به گزارش مشرق، ابراهیم نکو عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، با توجه به افزایش روزافزون قیمت  میوه، آیا در ماه مبارک رمضان و نیاز شدید مردم به آن کاهش قیمت خواهیم داشت یا خیر؟ اظهار داشت: ماه رمضان، ماه ویژه‌ای است و دولت در خصوص این موضوع در ماه مبارک رمضان باید تدابیر لازم را بیاندیشد و برنامه‌هایی را در این راستا داشته باشند، لذا اگر دولت نتواند بازار میوه را کنترل کند و دولت باید نسبت به این کنترل این موضوع به خصوص در این ماه حساس باشد.

وی افزود: در حال حاضر متأسفانه با ورود میوه‌های چینی شاهد بی‌نظمی‌هایی در بازار میوه و همچنین نارضایتی تولیدکنندگان کشور به وجود آمده است و این ماه بهترین فرصت برای حمایت از تولیدکنندگان میوه با توجه به فصل تولید آن و مشکلاتی که تولید کنندگان با آن روبرو هستند تقویت تولید داخل می تواند رضایت‌مندی مصرف‌کننده و همچنین تولیدکنندگان را با تولیدات داخلی برآورده کند.

نکو در پایان تصریح کرد: معمولا دولت با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی برای کنترل بازار و تهیه نیاز مردم در دستور کار خود قرار داده است و امیدوارم با ذخیره‌سازی و پیش‌بینی‌های لازم شاهد کاهش قیمت در ماه مبارک باشیم.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس