گروه مخابراتی «اورنج» فرانسه که قصد داشت همکاری خود را با یک شرکت اسرائیلی قطع کند، ظاهرا به خاطر فشارهایی که از سوی رژیم صهیونیستی بر آن وارد شد،‌ از تصمیم خود عقب نشست.

به گزارش مشرق، بعد از اعمال فشار رژیم صهیونیستی بر شرکت مخابراتی «اورنج» فرانسه، «استفان ریچارد» مدیرعامل این شرکت از مقامات صهیونیستی به خاطر تصمیم برای تحریم اسرائیل عذرخواهی کرد.

چندی پیش گروه مخابراتی «اورنج» فرانسه از احتمال قطع همکاری با شرکت مخابراتی اسرائیلی «پارتنر» خبر داده بود. این شرکت فرانسوی گفته بود «پارتنر» در فعالیت‌های غیرقانونی اخیر رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی مشارکت داشته است. 

بعد از آن نیز «استفان ریچارد»، مدیر عامل شرکت «اورنج»، چهارشنبه در قاهره اعلام کرد: «می‌خواهیم از اسرائیل خارج شویم که زمان‌بر است اما مطمئنا آن را انجام خواهیم داد».

وی افزود: « ماه گذشته فعالان حقوق بشر از این شرکت فرانسوی خواستند با تحریم شرکت اسرائیلی «پارتنر» که با مجوز این شرکت فرانسوی فعالیت می‌کند، اقدامات ناقض حقوق بشری رژیم صهیونیستی را محکوم کند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    لابی صهیونیستی یهودی انقدر قوی و پرقدرت هستش که شرکتهای بزرگ رو وادار به عذرخواهی کنه ، دنیا دست صهیونیستهاست و وبا حکمرانی صهیونیستها بر دنیا مثل این میمونه که شیطان دارد حکمرانی میکند
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    شاید هم تحریمی در کار نبوده خواسته اند اسراییل را پر نفوذ جلوه دهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس