کد خبر 423623
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲

ایسوس در نمایشگاه Computex تایوان به طور رسمی از مدل Zenfone Selfie رونمایی کرد این گوشی شباهت زیادی به Desire Eye اچ‌تی‌سی داشته و همانطور که از نامش پیداست برای دوستاران سلفی ساخته شده است.

گوشی هوشمند Zenfone Selfie ایسوس معرفی شد به گزارش مشرق، گوشی هوشمند ZenFone Selfie از صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی بهره‌ می‌برد و سیستم عامل اندروید 5.0 آب نبات چوبی در کنار رابطه کاربری ZenUI ایسوس به همراه قابلیت ZenMotion در این محصول گنجانده شده است. قابلیت ZenMotion به کاربر اجازه می‌دهد تا با اشاره روی صفحه نمایش میانبر برنامه‌ها و بخش‌های گوناگون دستگاه را راه‌اندازی کند. به عنوان مثال در گوشی ZenFone Selfie شما با کشیدن حرف S روی صفحه نمایش دستگاه، وارد برنامه‌ی دوربین و قابلیت عکسبرداری سلفی آن می‌شوید.

ظاهر این محصول کمی شبیه به گوشی Desire Eye اچ‌تی‌سی است و دوربین سلفی آن از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2 و لنزی 24 میلیمتری تشکیل شده و در دوربین اصلی هم ازیک سنسور 13 مگاپیکسلی و لنز 28 میلیمتری با دیافراگم F/2.0 و قابلیت فوکوس لیزری بکار رفته است. سیستم روی یک چیپ (SoC) اسنپدراگون 615 کوالکام هم مغز پردازشگر اصلی این محصول را تشکیل می‌دهد. در جدول زیر لیست مشخصات این گوشی هوشمند را مشاهده می‌کنید.

گوشی هوشمند Zenfone Selfie ایسوس معرفی شد

منبع:زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    چنده؟
  • ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    قیمتش چقدر اعلام شده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس