مسافران قطار رعد که شب گذشته از تهران به سمت مشهد در حرکت بودند، به دلیل نقص فنی سیستم تهویه در ایستگاه ورامین از سوار شدن به قطار خودداری کردند و این موجب شد بنابر اعلام رئیس قطار، ۵۰ درصد بهای بلیت در مقصد به مسافران مسترد شود.

 به گزارش مشرق، مسافران قطار تهران-مشهد (رعد) شب گذشته هنگامی که برای اقامه نماز مغرب و عشاء وارد ایستگاه ورامین شدند، در اعتراض به نقص فنی سیستم تهویه و کار نکردن کولر کوپه‌ها‌ سوار قطار نشدند و به مدت ۱.۵ ساعت در ایستگاه ماندند.

‌یکی از مسافران قطار تهران - مشهد در این‌باره گفت: این قطار به دلیل نداشتن کولر و سیستم تهویه بسیار گرم بوده و شرایط آن قابل تحمل نبود.

وی افزود: قطار تهران - مشهد پس از توقف در ایستگاه پیشوای ورامین و اقامه نماز خواستار سوار شدن مسافران شد که به دلیل گرمای داخل قطار و نبود سیستم تهویه و کولر مردم از سوار شدن امتناع کردند.

این مسافر‌ قطار با بیان اینکه شماره این قطار 346 بود، اضافه کرد: وقتی که ما بلیت این قطار به عنوان درجه یک ۶ تخته را به قیمت 49 هزار تومان خریداری کردیم به ما اعلام شد که سیستم تهویه دارد، در حالی که در طول سفر عمل نکرد.

وی اظهار داشت: پس از بحث و جدل مسافران ‌با رئیس قطار و مسئولان ایستگاه پیشوای ورامین، مقرر شد 50 درصد بهای بلیت به مسافران مسترد شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس