کد خبر 423381
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر قائم مقام باشگاه اعلام کرده هیئت مدیره باشگاه نیاز به ترمیم دارد فرد مورد خطابش وزیر بوده است نه من و فکر نمی‌کنم حرفش بد بوده باشد.

به گزارش مشرق، جعفر کاشانی در واکنش به اظهارات اخیر محمدحسین نژادفلاح مبنی بر اینکه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیاز به ترمیم دارد، گفت: قائم مقام باشگاه این موضوع را خطاب به وزیر ورزش مطرح کرده و او باید در این مورد پاسخگو باشد نه من. فکر نمی‌کنم حرف نژادفلاح بد بوده باشد.

وی در پاسخ به این سوال که او به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس فکر می‌کند هیئت مدیره این باشگاه نیاز به ترمیم دارد یا نه، تصریح کرد: شما از کدام باشگاه حرف می‌زنید؟! بهتر است بگوییم تیم فوتبال پرسپولیس. یک باشگاه صاحب تشکیلات و سازمان است و تمامی اقدامات در باشگاه از قبیل فنی، اقتصادی و...به هیئت مدیره گزارش می‌شود. کدام یک از این مسائل در پرسپولیس دیده می‌شود؟ ما فقط یک تیم فوتبال داریم که نامش پرسپولیس است.

کاشانی در خصوص اینکه چرا هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نشستی برگزار نمی‌کند تا تصمیمات لازم برای حل مشکلات این باشگاه اتخاذ شود، یادآور شد: بهتر است در خصوص این موضوع با وزیر ورزش و معاونان او صحبت کنید. من حرفی در این رابطه ندارم.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس