کد خبر 423169
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲

با تولید برنامه مناظره در شبکه دو، تعداد این برنامه‌ها که ساخت آنها از انتخابات ریاست جمهوری آغاز و ادامه‌دار شده است، افزایش می‌یابد.

به گزارش مشرق، برنامه «مناظره» به تهیه‌کنندگی و اجرای محمود احمدی افزادی به منظور نقد و بررسی مسائل و آسیب‌های اجتماعی در شبکه دو تولید می‌شود.
 
این برنامه کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو است و اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد.
 
در توضیح اهداف این آمده است:
 
برنامه «مناظره» در راستای تحقق رسالت اصلی شبکه دو به عنوان شبکه اجتماعی تولید می‌شود و با دعوت از کارشناسان مرتبط می‌کوشد با هدف تقویت نظارت اجتماعی و به مثابه چشم بیدار جمعی مسائل و آسیب‌ها،‌ ناهنجاری‌ها و حتی رعایت هنجارهای جامعه امروز را در قالب یک نشست تلویزیونی به بحث بگذارد.
 
طراحی این برنامه تلویزیونی آغاز شده و «مناظره» در آینده نزدیک از شبکه دو پخش می‌شود.
 
این برنامه در راستای پرداختن به راهکارهای مثبت در حوزه فعالیت های اجتماعی تولید خواهد شد و از اهداف آن می توان به ترویج همگرایی و حس دیگر خواهی و برای هم بودن اشاره کرد.
 
این برنامه طیف وسیعی از موضوعات اجتماعی را مورد بررسی قرار می‌دهد و تلاش خواهد کرد تا راهکارهایی برای اصلاح و بهبود اوضاع به وجود بیاورد.
 
«مناظره» شبکه دو نخستین نشست تلویزیونی است که به طور مشخص موضوعات اجتماعی را هدف قرار داده است و قصد دارد به راهکارهایی عملی برای مسائل اجتماعی دست یابد.
 
به گزارش ایسنا، هم اینک شبکه اول سیما نیز برنامه «مناظره» را جمعه‌ها روی آنتن می‌برد.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس