کد خبر 423049
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از ورود هلو به بازار میوه خبر داد و گفت: عرضه هندوانه فراوان شده و قیمت آن نیز مقداری کاهش یافته است.

 به گزارش مشرق، سید حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی از ورود میوه‌ هلو به بازار مصرف طی روزهای اخیر خبر داد و  اظهارداشت: در حال حاضر قیمت این میوه تابستانه از ۲ هزار تا ۱۶ هزار تومان متغییر است.

وی با بیان اینکه هلوی پیش‌رس و ریز قیمت پایینی دارد، اضافه کرد: انواع باکیفیت و درشت این میوه با قیمتی حدود ۱۶ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

مهاجرانۀ قیمت زردآلو و گوجه سبز را نیز بین ۴۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: توت فرنگی گلخانه‌ای نیز به قیمت ۸۰۰۰ تومان و توت‌فرنگی سنندج بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان به مشتری عرضه می‌شوند، ضمن اینکه قیمت هرکیلوگرم موز بین ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی، قیمت خیار را بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان عنوان و اضافه کرد: گوجه‌فرنگی در بازار از ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد، قیمت کیوی بین ۳۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان و قیمت سیب زمینی بین ۴۰۰ تا ۸۵۰ تومان است.

مهاجران با اشاره به اینکه بهای هرکیلوگرم پیاز بین ۶۵۰ تا ۸۰۰ تومان است،  گفت: هم اکنون قیمت طالبی و ملون مرغوب ۳۰۰۰ تومان است، همچنین عرضه هندوانه فراوان شده، قیمت آن نیز مقداری کاهش یافته و در حال حاضر بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان است. ‌

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    حرف از هلو می زنی عکس آلبالو گذاشتی عکس هلو هم بذارید
  • حقیقت ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    لعنت خدا بر کسانی که نعمت های خدا را چپاول میکنند وبه اجنبی ها میفروشند .البته اینها در خواب غفلتند .نتیجه نفرین های مردم معتاد شدن وفاسد شدن های گوناگون خونواده وفرزندان همین افراد میشود. (مشرق منتشر کن تا تلنگری باشد برای این موجودات)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس