کد خبر 422777
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد گفت: 9 تیم پزشکی از پزشکان بسیجی استان یزد به مناطق محروم داخل و خارج از کشور برای ارائه خدمات رایگان اعزام شدند .

به گزارش مشرق، قادری افزود: این تیمها در سالجاری به کشور عراق، جزایر ابوموسی و تنب بزرگ از توابع استان هرمزگان، رودبار جنوبی از توابع استان کرمان و مناطق محروم قلعه گنج از توابع استان کرمان اعزام شدند.

وی افزود متخصصان جامعه پزشکی استان یزد با اعزام متخصصین ارتوپد، اعصاب و روان، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، زنان و زایمان، جراح، اورولوژی و کارشناس تکنسین اتاق عمل به مدت شش روز به کشور عراق توانست به 3700 نفر از افراد محروم در این کشور خدمات رایگان پزشکی ارائه دهند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی یزد استان یزد گفت: همچنین تیم پزشکی اعزامی از استان یزد شامل متخصصین ارولوژی، زنان و زایمان، ارتوپدی، داخلی، اعصاب و روان، گوش و حلق و بینی، رادیولوژی، پوست و اطفال به مدت دو روز نیز به جزایر بوموسی و تنب بزرگ از توابع استان هرمزگان اعزام شده اند که جمعا 1811 نفر ویزیت رایگان شدند.

قادری در مورد اعزام تیم پزشکی به منطقه رودبار جنوبی نیز اشاره کرد و گفت: در این اعزام همچنین این گروه شامل متخصصین اورولوژی، روانپزشک، زنان و زایمان و 4 دندانپزشک به مدت پنج روز به منطقه رودبار جنوبی از توابع استان کرمان اعزام شدند و تعداد 4451 نفر از خدمات رایگان پزشکی برخوردار شدند.

وی از اعزام متخصصین جامعه پزشکی به مدت چهار روز به منطقه محروم قلعه گنج از توابع استان کرمان نیز خبر داد که پزشکان بسیجی توانستند به 1478 نفر خدمات رایگان پزشکی ارائه دهند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس