کد خبر 422524
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳

همزمان با حملات جنگنده های سعودی به مناطق مختلف یمن، گارد مرزی این کشور استان صعده واقع در شمال یمن را با بیش از ۱۰۰ موشک هدف قرار داد.

 به گزارش مشرق، پایگاه خبری العهد اعلام کرد: جنگنده‌های سعودی به شهر صنعا پایتخت یمن حمله کردند و از جمله مرکز فنی حرفه‌ای در منطقه الحمیه الخارجیه در شهر صنعا را هدف قرار دادند.

ارتش سعودی به مناطق مسکونی در بخش های المنزاله، الحصامه و الملاحیظ در شهر صعده نیز با بیش از یکصد راکت و گلوله سنگین حمله کرد. جنگنده های ارتش سعودی همچنین ورودی شهر مارب و العریش را بمباران کردند.

25 شهید و 143 زخمی در حملات هوایی عربستان

در همین حال، یک منبع امنیتی یمن اعلام کرد: آمار قربانیان تجاوزگری ارتش سعودی به استان های مختلف یمن به 25 شهید و 143 زخمی افزایش یافت.

این منبع گفت: حملات هوایی به یک مجتمع مسکونی در شهر حجه به شهادت 12 نفر از جمله چهار زن و شش کودک و زخمی شدن 81 نفر منجر شد.

شش شهروند از جمله دو کودک نیز در بمباران خانه های آنها در منطقه غظران و مرکز پژوهشی شهر صنعا شهید و 45 نفر دیگر زخمی شدند.

حمله ارتش سعودیبه منطقه الاشراف در استان مارب نیز به قربانی شدن هفت نفر از جمله زنان و کودکان منجر شد.

در همین حال، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی وابسته به جنبش انصار الله به سمت مثلث النقبه پیشروی کرده و خسارت و تلفات زیادی به عناصر القاعده وارد کردند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس