کد خبر 421672
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

فیلم سینمایی «وروجک‌ها» به کارگردانی فرزاد اژدری مهر ماه اکران می شود.

به گزارش مشرق، فرزاد اژدری کارگردان سینمای کودک و نوجوان گفت: فیلم سینمایی «وروجک ها» که به تازگی پروانه نمایش دریافت کرده است، مهر ماه در سینماهای کشور اکران می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این فیلم با موضوع سینمای کودک و نوجوان است، بهترین زمان برای اکران آن مهر ماه به شمار می رود، چرا که فصل مدارس آغاز شده و دانش آموزان می توانند به دیدن این فیلم سینمایی بروند.

اژدری در پایان گفت: در حال حاضر به دنبال سرمایه گذار برای پروژه جدیدی به نام «همکلاسی من» هستم که آن هم در ژانر کودک و نوجوان است، این فیلم داستان دختری است که وارد یک دبستان می شود و با حضور او اتفاقات جدیدی در مدرسه رخ می دهد.

«وروجک ها» یک فیلم سینمایی با موضوع کودک است که داستان آن درباره خواهر و برادری به نام های ساینا و سینا است که پدر و مادرشان را با رفتارهای ناشایست و نادرست به ستوه آورده اند. یک روز صبح که از خواب بیدار می شوند متوجه می شوند که پدر و مادرشان ناپدید شده اند. ساینا و سینا قدم در راهی میگذارند که مشکلات عجیب و غریبی انتظارشان را می‌کشد.

علیرضا خمسه، سیما تیرانداز، طوفان مهردادیان و ... در این فیلم سینمایی حضور دارند.

ساینا اژدری، کیمیا حسینی، ایلیا مجیدی، آرتین پشنگ، روژان تقی زاده، عسل مردی، امیرعلی خانی، آرش ادیبی... بازیگران کودک این فیلم هستند.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس