کد خبر 421455
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱

یک فرمانده نیروهای داوطلب مردمی عراق تاکید کرد که بیش از ۸۰ هزار نیروی داوطلب مردمی در آزادسازی الرمادی شرکت خواهند کرد.

۸۰ هزار نیروی داوطلب مردمی در آزادسازی الرمادی شرکت می‌کنند

به گزارش مشرق، سید "احمد المقسوسی" جانشین فرمانده گردان‌های سید الشهدا در خصوص عملیات برای آزاد سازی استان صلاح الدین و الانبار گفت: همان‌طور که می‌دانید آمریکایی‌ها همواره در مسیر آزادسازی مناطق مختلف خاک عراق سنگ اندازی کرده‌اند.

وی افزود: پس از پیروزی‌هایی که در عملیات لبیک یا رسول الله به دست آوردیم همگان عملکرد ما را تحسین کرده و غافلگیر شدند، آمریکایی‌ها نیز از عملکرد ما غافلگیر شده بودند و در مواجهه با پیروزی‌هایی که کسب می‌کردیم سعی می‌کردند پیشروی ما را با کندی روبرو کنند.

وی تصریح کرد که چند روز پیش جنگنده‌های آمریکایی برخی مقرهای ارتش و نیروهای مردمی را بمباران کرده و اعلام کردند که به صورت اشتباه آنان را هدف قرار داده‌اند، این در حالی است که آنان اهداف خود را با دقت بالایی بمباران می‌کنند.

المقسوس در خصوص اقدامات آمریکایی‌ها علیه نیروهای داوطلب مردمی گفت: پس از عملیات لبیک یا رسول الله و بر این اساس که ملت عراق به آمریکایی‌ها اعتماد ندارد دولت به ما اطلاع داد که خود این مسئله را بررسی خواهد کرد.

وی در تشریح این عملیات اعلام کرد که از سه روز پیش عملیات لبیک یا رسول الله از پالایشگاه بیجی و با حضور نیروهای داوطلب مردمی، ارتش و پلیس فدرال عراق از سر گرفته شده است و این عملیات از بیجی به سوی منطقه الصینیه صورت گرفت، که این منطقه خط ارتباطی میان موصل و الرمادی به شمار می‌رود.

این فرمانده نیروهای داوطلب مردمی خبر داد که پالایشگاه بیجی به طور کامل آزاد شده است و تنها چند نقطه در اطراف آن باقی مانده بود که امروز صبح آنها نیز پاکسازی شدند، نیروهای ما هم اکنون به سوی الصینیه درحال حرکت هستند.

المقسوس تاکید کرد که پس از پایان این عملیات نیروهای داوطلب مردمی به سوی الرمادی خواهند رفت، در عملیات آزادسازی الرمادی بیش از 80 هزار نفر از نیروهای داوطلب مردمی همراه با ارتش و پلیس فدرال مشارکت خواهند داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شیعه ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    با 80 هزار نفر نیروی نظامی باید تا حلب پیشروی کنند. ضمناً خاک منطقه را حسابی شخم بزنند چون داعشی های حرامی ممکن است در سوراخ موش های بیابان پنهان و بعد تکثیر شوند.
  • ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    یک سیلی هم بزنید در گوش العبادی
  • ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    80 هزار؟؟؟؟؟؟ چه خبره؟ کل داعش 50 هزار نفره!
  • عرفان ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    ما شاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس