کد خبر 421256
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

رئیس فدراسیون بوکس در واکنش به نبودن نام احسان روزبهانی در لیست سهمیه المپیک ریو گفت: فدراسیون جهانی کسب سهمیه المپیک روزبهانی را تایید کرد و حتما اتفاقی رخ داده که نام او در بین اسامی نیست.

به گزارش مشرق، احسان روزبهانی تنها بوکسور ایرانی که بود که توانست به عنوان اولین ورزشکار ایرانی سهمیه حضور در المپیک برزیل را کسب کند، اما امروز در اتفاقی عجیب سایت المپیک ریو اسامی ورزشکارانی که سهمیه حضور در المپیک برزیل را کسب کرده‌اند اعلام کرد که در این میان نام احسان روزبهانی دیده نمی شود.

احمد ناطق نوری در واکنش به این سوال که چرا نام احسان روزبهانی در بین اسامی اعلام شده از سوی سایت المپیک ریو وجود ندارد، گفت: دلیل این موضوع را نمی‌دانم و قطعا مسئول روابط بین‌الملل فدراسیون بدون چون و چرا باید این موضوع را پیگیری کند. در فدراسیون بوکس هر کسی مسئولیتی دارد که در چنین مواقعی باید پاسخگو باشد.

وی در ادامه افزود: احسان روزبهانی اواخر بهمن‌ماه سال قبل سهمیه حضور در المپیک ریو را کسب کرد و او به عنوان اولین ورزشکار ایرانی جواز حضور در این رویداد بزرگ را بدست آورد. حتما اتفاقی رخ داده که نام او در بین اسامی اعلام شده نیست و ما حتما این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس در واکنش به این سوال که آیا فدراسیون جهانی کسب سهمیه روزبهانی را تائید کرده یا خیر گفت: بلافاصله پس از اینکه سهمیه المپیک را کسب کرد فدراسیون جهانی این موضوع را تائید کرد. به هر حال ما که نمی‌توانستیم خودسرانه این موضوع را تائید کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس