عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه لیست واحد و ابقای اعضای هیئت رئیسه کنونی مجلس از سوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و فراکسیون اصولگرایان برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس موضوعی بود که در جلسه امروز هیئت رئیسه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، علیرضا منادی‌سپیدان عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز هیئت رئیسه خانه ملت اظهار کرد: ارائه لیست واحد و ابقای اعضای هیئت رئیسه کنونی مجلس از سوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و فراکسیون اصولگرایان برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس موضوعی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تقریبا اعضای هیئت رئیسه مجلس با این پیشنهاد موافق بودند اما ظاهرا رؤسای فراکسیون‌ها برای ارائه نظرشان در این مورد تا امشب درخواست فرصت کردند.

نماینده تبریز و اسکو تصریح کرد: قرار است، فردا (سه‌شنبه 5 خرداد) در صحن علنی انتخابات هیئت رئیسه مجلس به عنوان اولین دستور اجرا شود.

منادی‌سپیدان با اشاره به دیگر موضوعات مورد بررسی در جلسه هیئت رئیسه مجلس گفت: برخی نمایندگان خانه ملت دستور اجرای تعدادی تحقیق و تفحص را درخواست کرده بودند که بعد از بررسی آن هایی که باید در دستور کار قرار بگیرند، مشخص شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان داشت: تغییر روال سوال از وزا در آیین‌نامه داخلی مجلس نیز مورد توجه قرار گرفت.

نماینده تبریز و اسکو خاطرنشان کرد: اکنون نسبت به اینکه آیا سؤال وارد است یا خیر، اما باید بتوان نسبت به پاسخ وزرا رای اعتماد داد که البته این موضوع به نفع دولت خواهد بود.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس