استاندار تهران در مراسم تقدیر از مدیر روابط عمومی برتر فرمانداری‌های این استان گفت: در دنیای دیجیتال امروز که نقش اول را رسانه‌ها به عهده دارند باید نگاه ویژه‌ای به روابط عمومی‌ها داشته باشیم.

استاندار تهران: رسانه‌ها در دنیای دیجیتال امروز نقش اول را به عهده دارد
به گزارش مشرق، روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان، در دومین مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران، استاندار تهران از تلا‌ش‌های محمد‌جواد محسن‌زاده به عنوان «مدیر روابط عمومی برتر در بین فرمانداری‌های استان تهران» تقدیر کرد.

دومین مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی با حضور سید‌حسین هاشمی استاندار تهران، محمد سلطانی‌فر مدیر گروه مطالعات رسانه‌ای مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت، مدیران، پیشکسوتان و فعالان عرصه روابط عمومی در سالن همایش‌های استانداری تهران برگزار شد.

در این همایش از خدمات ارزشمند محمد‌جواد محسن‌زاده مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان در عرصه اطلاع رسانی و خبر تقدیر شد.

استاندار تهران ‌در این مراسم یکی از اهداف اصلی در دولت تدبیر و امید را ارتباط سازنده و مستقیم همراه با صداقت بین دولت و مردم دانست و بر نقش اساسی روابط عمومی‌ها در این عرصه تأکید کرد.

 هاشمی اعتماد را یکی از محورهای اساسی در مدیریت دانست و اظهار کرد: روابط عمومی‌ها که منعکس‌کننده واقعیت‌های یک مجموعه هستند باید در جلب اعتماد مردم به دستگاه مربوط فعال باشند.

وی تاکید کرد: در دنیای دیجیتال امروز که نقش اول را رسانه‌ها به عهده دارند باید نگاه ویژه‌ای به روابط عمومی‌ها داشته باشیم.

استاندار تهران بیان کرد:‌ باید بپذیریم که در خدمت‌رسانی یک خانواده هستیم و سپس با همراهی دستگاه‌های مختلف وظیفه ذاتی خود را در دولت تدبیر و امید با همکاری روابط عمومی‌ها در امر اطلاع‌رسانی انجام دهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس