کد خبر 418991
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: ما با قدرت در لیگ برتر حاضر خواهیم شد و به هیچ عنوان بحث فروش امتیاز تیم مطرح نیست.

به گزارش مشرق، علی عباسی در خصوص اینکه شایعاتی مبنی بر فروش امتیاز سیاه‌جامگان مطرح می‌شود تاکید کرد: به هیچ عنوان چنین مسئله‌ای صحت ندارد و ما با قدرت در لیگ برتر حاضر خواهیم شد. اگر هواداران و یا شخصی هم می‌خواهد به ما از لحاظ اقتصادی پیشنهادی بدهد در راستای تیم‌داری باشد تا بتوانیم یک تیم حرفه‌ای‌تری را ببندیم.

وی در مورد شرایط تیم فوتبال سیاه‌جامگان اظهار داشت: ما شرایط خوبی داریم و خود را برای حضور قدرتمند در لیگ برتر آماده می‌کنیم. با توجه به اینکه بخش خصوصی هستیم هزینه‌های خود را بررسی خواهیم کرد تا بتوانیم مدیریت‌شده هزینه کنیم. سیاست ما این است تا بتوانیم برای مردم مشهد ابومسلمی را زنده کنیم که بازیکن‌ساز بود و تیمش روحیه جنگندگی و از لحاظ فیزیکی در شرایط خوبی قرار داشت.

وی در مورد اینکه آیا قصد دارند تیم کهکشانی ببندند خاطرنشان کرد: قصد ما این نیست که بازیکنان ستاره را جذب کنیم بلکه می‌خواهیم به جوانان بومی مشهد بها بدهیم تا آنها بتوانند خود را نشان بدهند. این به این معنا نیست که از لحاظ شخصیت تیمی با مشکل روبرو بشویم بلکه هم می‌خواهیم تیم از لحاظ شخصیت در لیگ برتر خود را حفظ کند و هم بازیکنان جوان در این تیم حضور داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در خصوص اینکه این تیم در کدام ورزشگاه بازی خواهد کرد تاکید کرد: ورزشگاه ما ثامن‌الائمه است اما اگر ورزشگاه امام رضا (ع) که توسط آستان قدس ساخته شده تا شروع لیگ آماده شود ما رایزنی‌هایی را با مسئولان خواهیم کرد تا بازی‌هایمان در این ورزشگاه برگزار شود زیرا این ورزشگاه کلاس اروپایی دارد و از امکانات بسیار خوبی بهره می‌بریم.

عباسی در خصوص هدف سیاه‌جامگان در لیگ برتر گفت: ما در ابتدا می‌خواهیم خود را در لیگ برتر حفظ کنیم و پس از آن تلاش خود را خواهیم کرد تا رتبه تک‌رقمی به دست آوریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس