کد خبر 418584
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

منابع عراقی از استفاده نیروهای مردمی از هواپیمای بدون سرنشین برای شناسایی مراکز و مواضع داعش در الانبار خبر دادند.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری الفرات نیوز نوشت: وزارت دفاع عراق اعلام کرد: خبر ورود نیروهای مردمی به نبرد الانبار بشارت بزرگی برای همه فرماندهان ارتش و خبر الهام بخش باری ملت و نیروهای مسلح است.

نصیر نوری مسئول اطلاع رسانی وزارت دفاع عراق گفت: طلایه داران نظامی به الانبار رسیده اند و پوشش هوایی مناسبی از سوی نیروی هوایی عراق و ائتلاف علیه داعش وجود دارد.

وی افزود: پس از تکمیل آماده سازی های نظامی عملیات نظامی در الانبار آغاز خواهد شد و بر اساس وضعیت جغرافیایی نبرد و توان فرماندهان اقدام خواهد شد.

نوری تاکید کرد: خبر ورود نیروهای مردمی به نبرد الانبار برای جنگ با داعش بشارتی بزرگ برای همه فرماندهان و نیروهای تحت امر آنها و خبری مهم والهام بخش برای ملت ونیروهای مسلح است زیرا آنها احساس می کنند که از سوی نیروهای مردمی حمایت می شوند.

استفاده از هواپیمای بدون سرنشین نیروهای مردمی در جنگ علیه داعش

از سوی دیگر منابع عراقی اعلام کردند: نیروهای مردمی از هواپیماهای بدون سرنشین علیه داعش استفاده می کنند و گردان های عاشورا وابسته به مجلس اعلای اسلامی در زمره گروه های هستند که از هواپیمای بدون سرنشین در جنگ علیه داعش در آسمان الانبار استفاده می کنند تا مراکز دشمن را شناسایی و از امکانات داعش قبل از شروع عملیات آگاه شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس