کد خبر 418419
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

بسیج دانشجویی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد در زمان حضور رئیس جمهور در این واحد به محدودیت های صورت گرفته برای بسیج دانشجویی اعتراض کرد.

به گزارش مشرق، اعضای بسیج دانشجویی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد صبح امروز با در دست داشتن پلاکاردهایی نسبت به محدودیت های صورت گرفته برای بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد اعتراض کردند.

به گفته برخی از دانشجویان این دانشگاه، افراد از چند واحد دانشگاه آزاد تهران در این تجمع شرکت کرده و قصد صحبت با رئیس جمهور را داشتند که با ممانعت مسئولین مواجه شدند.

چند هفته ای است که بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اعلام کرده است در پی صدور بخشنامه ای جدید از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد فعالیت های بسیج دانشجویی با محدودیت هایی خلاف قوانین مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی مواجه شده است.

حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد نیز در پاسخ به انتقادات مطرح شده اعلام کرده است این بخشنامه با هدف حمایت از بسیج دانشجویی صادر شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • جوادي ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    دانشگاه آزاد همه چيز هست الا آزاد ! حاضرند به همه ، همه جور آزادي بدهند به استثناي بچه مسلمونها . عاقبت بخير باشيد .
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    بسیج لشکر مخلص خداست دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    در دولت روحانی قراره همه چیزهای خوب تعطیل باشه ، مثل مسکن مهر ، مثل یارانه ؛ مثل سهام عدالت ، مثل تولید ، مثل اشتغال و .... بسیج هم مثل بقیه ...
  • ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    حرات نداری، پشت کاغذ قایم نشو ، عزیز دل برادر. مث مرد! حرفتو بزن.
  • amir ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    جالبیش اینه مشرق از عکس اعتراض دانشجویان ستاره دار استفاده کرده!
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    و در عوض طوری تبلیغ و القا بشه که در این دولته که طرحهای بزرگ تصویب و اجرا میشه و از مسکن مهر بالاتر با اختصاص وامهای سهل و کم بهره برای قشر ضعیف جامعه به اجرا گذاشته میشه و گرانی مهار شده در حالیکه روزی نیست که برای خرید مایحتاج ضروری اقدام کنی و با افزایش قیمتها مواجه میشوی و بدتر از آن اینکه روزی نیست که در رسانه ها اعلام نشود که تورم مهار و به زیر 15 در صد رسیده در حالیکه وضعیت معیشت ما چیز دیگری را نشان میدهد و همه دستاوردهای دانشمندان شهید هسته ایمان را برای رضایت و مثلا اعتماد بدترین دشمنانمان میدهیم و بصورتی موذیانه و احمقانه سرود پیروزی و حق بجانبی سر میدهیم و اگه بخواهیم ادامه دهیم مثنوی هفتاد من میشود و از حوصله بیرون خواهد بود فقط خدا خود حق را آشکار و پیروز گرداند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس