کد خبر 417515
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

رئیس پلیس غرب استان تهران از درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان ملارد، کشف هفت کیلو و ۲۰۰ گرم شیشه و دو قبضه اسلحه کلاش و کلت کمری خبر داد.

 به گزارش مشرق، سردار ناصر اصلانی رئیس پلیس غرب استان تهران، گفت: با بدست آمدن اخبار و اطلاعاتی از توزیع شیشه در منطقه صفادشت ملارد در پوشش گاوداری،پلیس شهرستان ملارد و پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا، بررسی خبر و شناسایی و دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با شناسایی محل فعالیت قاچاقچیان در صفادشت و هماهنگی با مقام قضائی، کارگاه محل فعالیت قاچاقچیان تحت محاصره کامل پلیس قرار گرفت و یکی از قاچاقچیان در جریان تعقیب و مراقبت از کارگاه ،توسط پلیس غافلگیر و دستگیر شد و در ادامه درگیری سنگینی بین پلیس و قاچاقچیان رخ داد و در این عملیات پلیس با دستگیری دو قاچاقچی شاخص و باسابقه،یک مامور نیروی انتظامی از ناحیه پا مجروح و به بیمارستان منتقل شد و حال عمومی وی مطلوب گزارش شده است.

سردار اصلانی گفت: متهمان کارگاه را برای دپو و توزیع شیشه اجاره کرده بودند و پس از دستگیری قاچاقچیان توسط پلیس و کشف هفت کیلو و ۲۰۰ گرم شیشه، تعداد دو قبضه اسلحه کلاش و کلت کمری، هفت تیغه خشاب، ۱۸۳ تیر جنگی و ۴۰ فشنگ اسلحه شکاری و یک دستگاه دوربین مخصوص اسلحه شکاری از متهمان کشف شد و دو دستگاه خودروی وانت و پراید کشف شد.

وی در ادامه با تقدیر از همکاری و تعامل امت شریف و دلسوز منطقه با نیروی انتظامی در زمینه شناسایی سوداگران مرگ، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک و موضوعاتی از این دست سریعاً با شماره تلفن مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس