عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش با تاکید بر اینکه باید با عاملان حواشی و حوادث بازی تراکتورسازی و نفت برخورد جدی شود، گفت:‌ مراجع قانونی باید موضوع را بررسی کنند.

به گزارش مشرق، محمد جواد نظری مهر با اشاره به حواشی بازی اخیر تراکتورسازی و نفت، گفت: این اتفاق مطرود و رد شده است و درشأن جامعه و مدیران ورزشی نیست.

نماینده مردم بندرگز، ترکمن و کردکوی با تاکید براینکه وقتی دو تیم داخلی با هم مسابقه می‌دهند، باید در نهایت مردانگی رو به روی هم ظاهر شوند، افزود: جای تعجب و سوال از متولیان ورزش دارد، افرادی که مسبب این اتفاق و جریحه‌دار کردن احساسات تماشاگران و در ادامه چنین آشفتگی شدن باید مجازات شوند.

وی ادامه داد: این اتفاق می‌توانست علاوه بر مجروح و مصدوم شدن چند نفر، نتایج غیرقابل جبران دیگری هم داشته باشد؛ جامعه ورزشی ایران نگران است و می‌خواهد با عوامل این موضوع برخورد شدید شود تا در آینده شاهد این نوع درگیری‌ها و وقایع نباشیم.

نظری مهر خواستار مجازات عاملان دروغ‌پردازی نتیجه مسابقه سپاهان و سایپا و اعلام آن به نیمکت تراکتورسازی و نفت شد و بیان کرد: هرچند اگر تراکتورسازی تا آخر قوی بازی می‌کرد، چنین لطمه‌ای نمی‎خورد اما مراجع قانونی باید این موضوع را بررسی کنند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش گفت: فراکسیون درباره‌ این موضوع بحث خواهد کرد اما این مشکلات در فضای ورزش کشور ایران بسیار عمیق است و باید فکری زیربنایی برای حل و رفع آن کرد.

تیم‌های تراکتورسازی تبریز با نفت تهران در حساس‌ترین بازی هفته پایانی لیگ برتر در شرایطی عصر روز جمعه ۲۵ اردیبهشت به مصاف هم رفتند که این بازی قهرمان لیگ برتر در این بازی مشخص کرد. اما دو تیم در حالی به نتیجه  ۳ – ۳ رضایت دادند که حدود ۱۰ دقیقه انتهایی بازی، تمام وسایل ارتباطی قطع شده و  بر اساس شایعه‌ای به بازیکنان هر دو تیم گفته شد که دیدار سپاهان و سایپا با تساوی به پایان رسیده و قهرمانی تیم تراکتور قطعی است.

نهایتا با اطلاع تماشاگران و بازیکنان از عدم صحت این خبر، درگیری‌های شدیدی در  ورزشگاه رخ داد؛ تعدادی از تماشاگران مصدوم شدند و خسارت فراوانی به ورزشگاه وارد شد.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس