کد خبر 417325
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: خدا را شکر در سومین دیدار دوستانه برابر فنلاند توانستیم ایران واقعی را نشان دهیم.

به گزارش مشرق، حمزه زرینی پس از پیروزی ایران مقابل فنلاند اظهار داشت: بازی خوبی بود. دو بازی باخته بودیم و آمدیم تا دست خالی برنگردیم. این بازی آخری را با انگیزه بیشتری انجام دادیم و فنلاند را شکست دادیم. خدا را شکر توانستیم با اختلاف خیلی بالا شکست‌شان بدهیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران افزود: ما بازی قبلی اشتباهات زیادی داشتیم وگرنه بازی قبل را هم باید می‌بردیم، اما در بازی‌های قبلی فنلاند عالی کار کرد و خوب بود.

وی در خصوص وضعیت خود گفت: خدا را شکر روز به روز بهتر می‌شوم. چند وقتی بود از میادین به دور بودم و در این چند بازی در حال برگرداندن خودم هستم. اعتماد به نفسم در حال برگشتن است و انشالله که بتوانم به تیم ملی کمک کنم. امیدوارم بتوانم همان بازی‌ای که همه انتظار دارند را از خودم نشان بدهم تا دل مردم شاد شود.

ملی پوش کشورمان در خصوص علت باخت ایران در دو بازی نخست افزود:  فنلاند خیلی خوب بازی کرد. شاید چون در بازی اول خودمان را از پیش برنده می‌دانستیم این اتفاق افتاد. در بازی دوم خوب بازی کردیم، اما فنلاند هم تیم دست و پا بسته‌ای نبود. خوشحالم که در بازی سوم توانستیم ایران واقعی را نشان بدهیم.
منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس