امیر قطر در کنفرانس خبری پایان نشست «کمپ‌دیوید» از استقبال اعضای شورای همکاری خلیج فارس از توافق هسته‌ای احتمالی ایران خبر داد.

به گزارش مشرق، شیخ «تمیم بن حمد» امیر قطر در کنفرانس «کمپ دیوید» که پنجشنبه (دیروز) به پایان رسید اعلام کرد که کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس (GCC) امیدوارند که توافق با ایران عاملی اساسی در ثبات منطقه باشد

بر اساس گزارش وبگاه خبری «ایلاف»، شیخ تمیم گفت: این نشست خوب و ثمربخش بود و طرف‌های شرکت‌کننده در آن تمام مسائل منطقه‌ای را مورد بررسی قرار دادند.

وی در کنفرانس خبری کمپ‌دیوید افزود: نشست‌های گسترده دیگری برای پیشرفت روابط میان دولت‌های خلیج (فارس) و آمریکا وجود خواهد داشت و برای برگزاری یک نشست دیگر در کمپ‌دیوید در سال آینده توافق شد.

شیخ تمیم تاکید کرد که کشورهای شرکت‌کننده بر ضرورت عدم مداخله در دولت‌های دیگر در منطقه تاکید کردند.

«باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا که در کمپ دیوید با نمایندگان شورای همکاری دیدار کرده است، در پایان نشست با بیان اینکه اعراب از اقدامات ایران نگران هستند، از توافق طرفین برای تقویت روابط نظامی خبر داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سهیل بشردوست ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    0 0
    مثلاً قطر چه جایگاهی در معادلات جهانی داره که استقبال کنه یا نکنه؟! سه ساله دارید خودتون رو با حمایت از داعش پاره می کنید آخرش هم داره جمع میشه
  • شاهین ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    0 0
    مورچه خودش چیه تا کله پاچه اش
  • افشین تهران ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    0 0
    کشورهای لی لی پوتی با بزرگترشون رفتن خونه ارباب.پول بدن اسلحه بخرن ارباب خوشش بیاد اونا رو سرکار بزاره بمونن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس