کد خبر 415979
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵

فرانتس بکن باوئر اسطوره باشگاه بایرن مونیخ تأکید کرد که تنها تفاوت میان غول های بوندس لیگا و بارسلونا، لیونل مسی است.

به گزارش مشرق،‌  بکن باوئر در مصاحبه با L’Equipe اظهار داشت:

بازیکنان ما تمام توان خود را به کار خواهند گرفت، همه تلاش خود را خواهند کرد و به بارسا فشار خواهند آورد. اگر بتوانیم سریع به گل برسیم، شادی و سرخوشی خاصی می تواند آلیانز آرنا را در  برگیرد، و بعد از آن چه کسی می داند چه اتفاقی ممکن است رخ دهد.

من این واقعیت را که شک و تردید های بسیاری دارم، پنهان نخواهم کرد چون بارسلونا در فرم فوق العاده ای است، همانطور که چهارشنبه گذشته دیدیم. گل سوم برای ما فاجعه بود چرا که وقتی 2-0 بودیم هنوز امید و شانسی وجود داشت. با اینحال، اکنون به نظر می رسد که سرنوشت این مرحله مشخص شده است، هرچند در زندگی معجزه هایی رخ می دهد.

بدون مسی، بارسا مثل هر تیم معمولی دیگری خواهد بود. همانطور که دو سال پیش وقتی ستاره آرژانتینی خوب بازی نمی کرد، بایرن در مجموع با نتیجه 7-0 بارسا را نابود کرد. او شگفت انگیز است. چند ماه پیش او دوباره بهترین فرم خود را پیدا کرد. در تیم بارسلونا فقط و فقط اوست که تفاوت ها را رقم می زند.

مسی در حال حاضر بهترین بازیکن دنیا و یکی از بهترین های تاریخ است. اما بهترین بازیکن تاریخ پله است، درست بالاتر از مسی. من در سال 1977 در نیویورک کاسموس در کنار پله بازی کرده ام و هیچوقت بازیکنی مثل او ندیده ام. شما توپ را به او می دهید و سپس دیگر او را نمی بینید چون بسیار سریع بود. او تمام کار ها را با غریزه اش انجام می داد.

این مرد 69 ساله همچنین اذعان کرد که بایرن مونیخ در نقل و انتقالات تابستانی حضور فعالی خواهد داشت:

من معتقدم که این باشگاه چند بازیکن بزرگ به خدمت خواهد گرفت چرا که در ترکیب کنونی ما بیش از 6 بازیکن داریم که بیش از 30 سال سن دارند. حالا مسئله این است که آنها تا چه مدت می توانند در بالاترین سطح بازی کنند و حالا زمان وارد کردن خون تازه به رگ های تیم است.
منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    0 0
    فعلا که نیمار دو گل بهتون زد آقای قیصر نه مسی!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس