کد خبر 415741
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: دیدار مقابل نفت تهران و برایمان حکم مرگ و زندگی را دارد و باید با تمرکز بازی کنیم.

به گزارش مشرق، مهدی کیانی در مورد پیروزی 4 بر یک تراکتورسازی مقابل استقلال گفت: بازی بسیار سختی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. برای هر دو تیم شرایط بسیار سخت بود. خوشبختانه بهتر از استقلال بازی کردیم و با عملکرد منطقی توانستیم هر سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند تیمش توانایی شکست نفت تهران در دیدار پایانی را دارد، عنوان کرد: دیدار مقابل نفت تهران به نوعی فینال لیگ است. بازی بسیار سختی پیش رو داریم و هر دو تیم با کسب 3 امتیاز می‌تواند قهرمان شود. امیدوارم هواداران با حضور در در ورزشگاه به خوبی از ما حمایت کنند و 3 امتیاز را بگیریم. مسابقه آخرمان در لیگ برتر حکم مرگ و زندگی را دارد.

کاپیتان تیم تراکتورسازی تأکید کرد: توانایی شکست نفت تهران را داریم. در بازی رفت روی اتفاقات از آنها گل خوردیم اما اکنون شرایط فرق می‌کند و جای اشتباه نداریم.

کیانی در پاسخ به این سؤال که چرا تراکتورسازی گل‌های زیادی روی اشتباهات فردی می‌خورد، گفت: بازیکنان باید در هفته‌‌های پایانی تمرکزشان را بالا ببرند. هر اشتباهی در بازی آخر می‌تواند باعث از دست رفتن قهرمانی شود. نباید کاری کنیم مایه خنده دیگران شویم. باید با ارائه یک بازی منطقی نفت را شکست دهیم و جشن قهرمانی بگیریم.

وی تصریح کرد:‌ هیچ شکی ندارم هواداران روز جمعه ورزشگاه را پر می‌کنند. آنها در سرما و گرما حامی تیم بودند. با تلاشی که انجام می‌دهیم هر 3 امتیاز را می‌گیریم تا پس از چند سال یک کادوی خوب به هواداران بدهیم.

کاپیتان تراکتورسازی در ارتباط با شعارهایی که علیه آندرانیک تیموریان در دیدار مقابل استقلال سر داده شد گفت:‌ متأسفانه گاهی این اتفاقات در فوتبال می‌افتد. هواداران باید به بازیکنانی که در تیمشان زحمت کشیده‌اند احترام بگذارند. تیموریان هم بازیکن بزرگی است و تجربه بالایی دارد. آن مسابقه دیگر تمام شد و نباید به آن فکر کنیم.

کیانی در پاسخ به این سؤال که برخی از سایت‌های تبریزی اعلام کردند نیمکت‌نشینی او در بازی با استقلال جریمه‌ای به خاطر عدم همراهی تیم در امارات بوده است، گفت: مشکل شخصی برایم به وجود آمد به همین خاطر نتوانستم به امارات بروم. این مسئله را با کادر فنی و باشگاه در میان گذاشتم و مسئله خاصی نبود. دیدار پایانی ما در امارات هم حساسیت چندانی نداشت. به خاطر اینکه چند روز در تمرینات نبودم کادر فنی تشخیص داد که از ابتدا به میدان نروم و هیچ مسئله خاصی نبود.

وی در پایان گفت: برخی افراد در برخی سایت‌ها می‌خواهند برای ما حاشیه‌سازی کنند اما بدانند مهدی کیانی آنقدر برای تیمش زحمت کشیده که با این حرف ها خار نمی‌شود. طبیعی است که در این برهه حساس بخواهند برای ما حاشیه‌سازی کنند، ولی توجهی به این صحبت‌ها نداریم و برای رسیدن به قهرمانی تمام تلاشمان را می‌کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس