کد خبر 415712
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: همه می‌دانند که ایران در لیگ جهانی باید به مصاف قدرت‌های جهان برود و کار بسیار سختی در پیش داریم.

به گزارش مشرق، میلاد عبادی‌پور درمورد شرایط تیم ملی والیبال ایران در آستانه مسابقات لیگ جهانی 2015 اظهار داشت: بدون شک ما تلاش می‌کنیم که هر سال بهتر از سال قبل باشیم؛ تمام بازیکنان با انگیزه بالا تمرینات را پیگیری می‌کنند و دوست داریم که امسال با تمام سختی‌ها به دور نهایی لیگ جهانی صعود کنیم.

وی با بیان اینکه در مرحله مقدماتی لیگ جهانی باید با قدرت‌های دنیا بازی کنیم، خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که حالا ما خودمان هم یکی از قدرت‌های والیبال دنیا هستیم. به خوبی از شرایط حریفان‌مان آگاه هستیم، اما نا امید نیستیم و با تمام توان برای بالا بردن پرچم ایران می‌جنگیم. حریفان هم شناخت خوبی از ایران پیدا کرده‌اند و این امر کار ما را سخت می‌کند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: امسال سال سرنوشت‌سازی است و مسابقات مهمی در پیش داریم، اما با حضور مربی جوان و با انگیزه‌ای مانند کواچ تلاش می‌کنیم بهتر از گذشته ظاهر شویم. از ابتدای سال تمرینات جدی خود را آغاز کردیم و فکر می‌کنم زمان مناسبی در اختیار داشتیم که به آمادگی مطلوب برسیم.

عبادی‌پور خاطرنشان کرد: اردوی فنلاند و جمهوری چک هم بیشتر به ما کمک خواهد کرد تا آماده شویم. مطمئن هستم که بازی‌های سختی برابر این دو تیم خواهیم داشت و باید کاری کنیم که به کمک این دو تیم به اوج آمادگی برسیم. درمورد خودم هم باید بگویم که تمام تلاشم را به کار می گیرم تا نظر کواچ را جلب کنم. دلم می‌خواهد در لحظات حساس کنار تیم ملی کشورم باشم و به آن کمک کنم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه امسال تجربه‌ام بیشتر شده است، گفت: به خوبی می‌دانم که با افزایش تجربه فشارها کمتر خواهد شد. با این شرایط اگر در ترکیب باشم می‌توانم تصمیمات منطقی بگیرم و در لحظات حساس به تیم ملی کمک کنم. در مجموع امیدوارم که امسال سالی باشکوه برای والیبال ایران باشد. اگر بتوانیم به المپیک صعود کنیم کار بزرگی کرده‌ایم و جدی‌ترین هدف‌مان هم همین است.
منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس