کد خبر 415490
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۸

فرد سابقه‌داری که بارها به عنوان جعل عنوان دستگیر شده بود، این بار با لباس نیروی انتظامی و اسلحه قلابی به دام افتاد.

به گزارش مشرق، سرگرد سید مراد پیروندی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به دستگیری یک شیاد مامورنما اظهار داشت: به دنبال چندین فقره گزارش و شکایت مردمی در خصوص سوءاستفاده فردی از لباس ماموران نیروی انتظامی و اخاذی وی از شهروندان، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
 
رئیس کلانتری 190 مجیدیه ادامه داد: ماموران پلیس برای بررسی موضوع و دستگیری این متهم، اقدام به اجرای طرح کنترل نامحسوس در محدوده استحفاظی این کلانتری کردند و با بکارگیری منابع اطلاعاتی، توانستند وی را در ساعت 15:30 روز دوشنبه در محدوده مجیدیه شمالی شناسایی کنند.
 
دستگیری متهم با لباس پلیس + تصاویر

وی افزود: در عملیات ماموران پلیس، متهم در حالی که ملبس به لباس نیروی انتظامی و جلیقه 110 بود، در حالی شناسایی و دستگیر شد که به همراه خود یک قبضه سلاح رولور قلابی، یک دستگاه بی‌سیم دستی، یک دستبند فلزی و دو دستبند یک‌بار مصرف به همراه خود داشت.
 
پیروندی گفت: پس از دستگیری و انتقال متهم به کلانتری، وی در بازجویی‌های اولیه به سوءاستفاده از لباس نیروی انتظامی و تجهیزات پلیسی همراه خود اعتراف کرد.
 
دستگیری متهم با لباس پلیس + تصاویر

رئیس کلانتری 190 مجیدیه در پایان خاطرنشان کرد: پس از انجام تحقیقات بعدی مشخص شد که این متهم در مرکز فوریت‌های پلیسی 197 دارای پرونده بوده در کلانتری‌های 120 سیدخندان، 127 نارمک و 136 فرجام نیز به جرم جعل عنوان دارای سابقه دستگیری است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    این نتیجه اینه که به راحتی ابزار و لباس پلیس دراختیار عام قرار میگیره
  • دوست ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    0 0
    چرا لباس پلیس به راحتی در دست همه قرار داره ها چرا؟اینه اخر عاقبتش که پلیس رو بد نام میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس