سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: از این پرسپولیس بیشتر می‌ترسیدم، اما انصافاً بازیکنان ما یک سر و گردن بهتر از آنها بازی کردند.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درباره باقی ماندن این تیم در لیگ برتر گفت: خدا را شکر می‌کنم که به وعده‌ای که به مردم آذربایجان دادیم عمل کردیم و تیم را در لیگ برتر حفظ کردیم و تیم در جایگاه خوبی در لیگ باقی ماند و ان‌شاالله فصل آینده با برنامه‌ریزی مدیران باشگاه، تیم قدرتمندی بسته شود تا نسبت به امسال بهتر باشیم.

وی درباره عملکرد بازیکنانش در بازی امروز اظهار داشت: بچه‌ها امروز خیلی خوب بازی کردند و به جز دو گلی که زدند، سه چهار موقعیت گل خوب هم داشتند، اما به هر حال ما از نتیجه راضی هستیم چون برای برد به زمین آمدیم و می‌خواستیم بقایمان را قطعی کنیم که خوشبختانه به آن رسیدیم.

کمالوند درباره اینکه به نظر می‌رسید پرسپولیس امروز خوب بازی نکرد، اظهار داشت: اتفاقاً من به شما بگویم که از این پرسپولیس بیشتر می‌ترسیدم و برای حرفم دلیل دارم، چرا که بازیکنانی امروز بازی کردند که می‌خواستند خودشان را به برانکو نشان دهند و می‌خواستند در آستانه دربی عرض‌اندام کنند تا بتوانند برای سال آینده هم در پرسپولیس باقی بمانند، اما انصافاً بچه‌های ما یک سر و گردن بالاتر بودند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درباره برد تراکتورسازی مقابل استقلال هم اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که تراکتورسازی هم برد و اردیبهشت‌، ماه فوتبال آذربایجان است و این هفته، گسترش فولاد در لیگ برتر ماندنی شد و ان‌شاالله جمعه هم جشن قهرمانی تراکتورسازی را خواهیم گرفت.

وی در پایان در باره استقبال کم هواداران از این بازی گفت: به هر صورت تراکتورسازی بازی حساسی داشت و آن بازی مهمتر بود هر چند که از این تعدادی هم که به استادیوم آمدند تشکر می‌کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس