کد خبر 414847
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

کتابچی در انظار عمومی و مراسم های مختلف با شکل و شمایل و لباس خاص مستربین ظاهر شده و به خاطر همین شباهت به مسترسین ایرانی معروف است.

به گزارش مشرق، مجموعه تلویزیونی «مسترسین» به کارگردانی رسول کاسه ساز به تازگی وارد مرحله پیش تولید شده و طبق برنامه ریزی ها با انتخاب کامل عوامل و بازیگران بزودی مقابل دوربین خواهد رفت. تاکنون از میان بازیگران حضور کاوه سماک باشی، بهزاد محمدی، علی کاظمی، حامد تهرانی و (با معرفی) فرید کتابچی - که به مستربین ایرانی معروف است - قطعی شده و تست گریم نهایی آنان نیز بزودی انجام خواهد شد.

کتابچی در انظار عمومی و مراسم های مختلف با شکل و شمایل و لباس خاص مستربین (روآن آتکینسون بازیگر کمدی معروف انگلیسی) ظاهر شده و به خاطر همین شباهت به مسترسین ایرانی معروف است.

تمام لوکیشن های این مجموعه در تهران خواهد بود و گروه این روزها مشغول انتخاب لوکیشن ها است.

«مسترسین» ایرانی سریال 25 قسمتی شد
«مسترسین» ساختاری اپیزودیک دارد و یک طنز موقعیت است. در واقع در هر قسمت از سریال شخصیت مسترسین در موقعیتی جدید قرار می گیرد. ضمن اینکه در هر قسمت یک بازیگر جدید به عنوان مهمان به پروژه اضافه می شود.

این سریال در 25 قسمت قرار است از یکی از شبکه های سیما روی آنتن رود و سایر عوامل اصلی آن عبارتند از: تهیه کننده: روشان امیری، مجری طرح: فضل ا... احمدی، سرپرست نویسندگان: روشان امیری، مجتبی جوان، نیره کنج کاو، مدیر تولید: محمدرضا خرامان، مدیر تصویربرداری: رضا طاهرآذر، روابط عمومی: محسن بیده.


منبع: بانی فیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    0 0
    خلق را تقلیدشان بر باد داد... آخه نمیشه یه چیز بهتر و متفاوتی رو ساخت که همه لذت ببرن!؟؟
  • ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    0 0
    مهران مدیری ، جواد رضویان ، مهران غفوریان و ..... را خانه نشین می کنیم افرادی با ادعای طنز و کارنامه سیاه را جایگزین می کنیم که سریال درجه ده بسازن و بودجه حرام کنند و در نهایت افرادی را می اوریم تا از فردی غربی با فرهنگ اروپایی تقلید کنند . به این می گن یک برنامه مدون و نقشه راه عالی برای طنز کشور و شاد کردن دل مردم !!! احسنت !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس