دیدار استقلال و تراکتورسازی با توجه به جایگاه دو تیم در جدول یکی از حیثیتی ترین دیدارهای لیگ چهاردهم به شمار می رود و دو تیم برای رسیدن به اهدافشان به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند.

پرونده قاضی دیدار حیثیتی فصل زیر ذره‌بین +جدولگروه ورزشی مشرق - هفته ماقبل پایانی لیگ برتر امروز با انجام 8 دیدار همزمان پیگیری می شود و در حساس ترین دیدار این هفته، استقلال در آزادی میزبان تراکتورسازی است؛ دیداری که در دور رفت با جنجال های کرار جاسم و فغانی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسیده بود و امروز هم به دلیل مشکلات به وجود آمده بین آندرانیک تیموریان و امیر قلعه نویی از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

برنامه، نتایج کامل، جدول رده بندی و گلزنان لیگ برتر ایران

قاضی امروز این دیدار سیدحسین زرگر است. داوری با 89 قضاوت که 18 مورد از این داوری‌ها در دیدارهای دو تیم آبی‌ پایتخت و سرخ دیار ستارخان به روی پرده آمده است. در ادامه پرونده قضاوت این قاضی را برای دو تیم پرطرفدار کشور زیر ذره بین برده ایم:

زرگر اولین‌بار جمعه 30 اردیبهشت سال 90 سوت قضاوت دیدار شهرداری تبریز و فولاد را در لیگ یازدهم به دست گرفت قضاوت‌هایش برای تراکتورسازان «آمد» داشته است. در مقابل استقلالی‌ها در روز قضاوت‌های زرگر 2 شکست خود برابر نفت (در لیگ‌های سیزدهم و چهاردهم)‌ را تجربه کردند.

پرونده قاضی دیدار حیثیتی فصل زیر ذره‌بین +جدول

آغاز لیگ با سوت زرگر

زرگر اولین مرتبه برای آبی‌ها دیدار استقلال و گهر در ایستگاه 31 لیگ دوازدهم را سوت زد. جالب اینکه این داور در هر دو لیگ سیزدهم و چهاردهم نخستین دیدار فصل استقلال را برابر گسترش و راه‌آهن قضاوت کرد و از قضا آبی‌ها در هر دو دیدار به پیروزی با نتیجه مشابه 2 بر یک دست پیدا کردند.

حسین زرگر در لیگ سیزدهم دو دیدار حساس استقلال مقابل فولاد و سپاهان را قضاوت کرد که شاگردان قلعه‌نویی در دیدار با جنوبی‌ها 2 بر صفر پیروز شدند و در مصاف با نصف جهانی‌ها صفر صفر به تساوی رضایت دادند.

داور امروز بازی استقلال و تراکتورسازی در مجموع 9 مرتبه بازی‌های آبی‌ را قضاوت کرده که طی آن استقلال به 5 پیروزی و 2 تساوی دست یافته و دو مرتبه (مقابل نفت) شکست خورده است.

زرگر طی این دیدارها 14 کارت زرد به استقلالی‌ها نشان داده و البته در دیدار آبی‌ها برابر گسترش (فصل قبل) جی لوید ساموئل را اخراج کرده است.

جدول قضاوت‌های حسین زرگر در ادوار لیگ‌برتر برای استقلال

لیگ

هفته

نتیجه

کارت زرد

کارت قرمز

چهاردهم

23

استقلال صفر- نفت 1

عمران‌زاده

-

چهاردهم

11

استقلال3- ملوان 1

فخرالدینی و قاضی

-

چهاردهم

1

راه‌آهن 1- استقلال2

خرسندنیا

-

سیزدهم

28

استقلال صفر- نفت 1

مجید غلام‌نژاد

-

سیزدهم

25

مس کرمان 1- استقلال 1

ساموئل و قاضی

-

سیزدهم

17

سپاهان صفر- استقلال صفر

صادقی و نکونام

-

سیزدهم

14

استقلال2- فولاد صفر

تیموریان و مهدی نظری

-

سیزدهم

1

گسترش 1- استقلال2

عمران‌زاده و بیگ‌زاده

ساموئل(87)

دوازدهم

31

استقلال2- گهر صفر

بیگ‌زاده

-



تراکتور با زرگر هرگز نباخته

به گزارش مشرق، حسین زرگر طی 4 فصل اخیر لیگ برتر 9 مرتبه هم بازی‌های تراکتورسازان را سوت زده، دیدارهایی که هرگز با شکست تبریزی‌ها همراه نشده است.

این داور نخستین بار در ایستگاه 34 لیگ یازدهم بازی تراکتورسازی و ملوان را قضاوت کرد که با پیروزی 2 بر صفر تبریزی‌ها خاتمه یافت.

زرگر این فصل دیدارهای تراکتورسازی برابر نفت و سپاهان را قضاوت کرد که تبریزی‌ها در دیدار مقابل تیم علیرضا منصوریان به پیروزی 2 بر یک دست پیدا کردند و در مصاف با سپاهان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

قاضی دیدار امروز در طول قضاوت هایش برای تراکتورسازان به بازیکنان این تیم در مجموع 17 کارت زرد نشان داده است.

پرونده قاضی دیدار حیثیتی فصل زیر ذره‌بین +جدول

آلرژی به احمدزاده و فخرالدینی

در جمع بازیکنان سرخابی بازی امروز ورزشگاه آزادی دو بازیکن وجود دارند که سه مرتبه دریافت کارت زرد از حسین زرگر را تجربه کرده‌اند. نفر اول میلاد فخرالدینی هافبک راست استقلال است. میلاد 2 مرتبه وقتی پیراهن تراکتورسازی را برتن داشت از زرگر (لیگ‌های 7 و 12 برابر ملوان و گهر) کارت زرد گرفت. فخرالدینی این فصل اخطار سومش از حسین آقا را در دیدار ملوان و استقلال گرفت.

دومین بازیکنی که در گرفتن اخطار از زرگر هت‌تریک کرده فرشاد احمدزاده هافبک تراکتورسازان هم 2 بار در لیگ سیزدهم (برابر ذوب‌آهن و صبا) و یک مرتبه در لیگ جاری (مقابل نفت) از داور بازی امروز کارت زرد گرفته است.

حسین آقا از جمع استقلالی‌ها به جز میلاد فخرالدینی روی حنیف عمران‌زاده و هاشم بیگ‌زاده هم حساسیت ویژه‌ دارد. زرگر به این دو مدافع آبی روی هم 4 کارت زرد نشان داده است. آن هم به نسبت مساوی.

جدول قضاوت‌های حسین زرگر در ادوار لیگ‌ برای تراکتورسازی

لیگ

هفته

نتیجه

کارت زرد

کارت قرمز

چهاردهم

15

نفت 1- تراکتورسازی2

حبیب گردانی، بیکای و احمدزاده

-

چهاردهم

10

تراکتورسازی 1- سپاهان 1

گردانی

-

سیزدهم

23

تراکتورسازی 1- صبا 1

احمدزاده و بائو

-

سیزدهم

18

تراکتورسازی2- ذوب‌آهن2

احمدزاده و نصرتی

-

سیزدهم

11

تراکتورسازی 1- نفت صفر

کریم انصاری‌فر

-

دوازدهم

33

آلومینیوم 1- تراکتورسازی2

مسعود ابراهیم‌زاده

-

دوازدهم

23

تراکتورسازی 1- ذوب‌آهن 1

-

-

دوازدهم

9

تراکتورسازی5- گهر صفر

فخرالدینی و سیدصالحی

-

یازدهم

34

تراکتورسازی 2- ملوان صفر

آل‌نعمه، علیزاده، ابراهیمی و فخرالدینی

-


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس