کد خبر 414634
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

هافبک آلمانی تیم فوتبال رئال‌مادرید ممکن است بازی برگشت کهکشانی‌ها را برابر بانوی‌پیر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دست دهد.

به گزارش مشرق، تونی کروس در جریان تساوی 2-2 شب گذشته (شنبه) رئال‌مادرید مقابل والنسیا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو دچار مصدومیت عضلانی شد و شاید نتواند به کهکشانی‌ها برای پذیرایی از یوونتوس در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.

هافبک پیشین بایرن‌مونیخ در دقیقه 23 در حالی که والنسیا قصد انجام یک ضدحمله را داشت، پس از برخورد با آندره گومس، یکی از بازیکنان والنسیا آسیب دید و از شدت درد در جای خود ایستاد. تیم پزشکی رئال‌مادرید بلافاصله وارد میدان شد تا کروس را که در پای چپ خود احساس درد می‌کرد مورد معاینه قرار و او را به خارج از میدان انتقال دهد. به این ترتیب کروس در دقیقه 25 از میدان خارج شد و جای خود را به آسیر ایارمندی داد.

هنوز از میزان دقیقا مصدومیت هافبک آلمان کهکشانی‌ها خبری منتشر نشده اما گزارش رسانه‌های اسپانیایی حاکی از آن است که امکان دارد کروس به سبب این مصدومیت بازی تیمش برابر یوونتوس را که چهارشنبه این هفته برگزار می‌شود، از دست دهد.

احتمال غیبت کروس در بازی برگشت کهکشانی‌ها برابر یوونتوس در حالی است که رئال در دور رفت مرحله نیمه نهایی در خانه یوونتوس با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس