کد خبر 414330
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶

ستاره ۴۱ ساله سابق ایتالیا در هشداری به یوونتوسی‌ها گفت: هنوز کارتان تمام نشده است!

به گزارش مشرق، آلساندرو دل‌پیرو ستاره بزرگ و تاریخی فوتبال باشگاهی ایتالیا به یوونتوس هشدار داده است که کارشان مقابل رئال‌مادرید به پایان نرسیده و در واقع قسمت اعظم کار باقی است.

دل‌پیرو که 20 فصل در یوونتوس بازی می‌کرد در رابطه با نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: هنوز 90 دقیقه از بازی با رئال مادرید مانده است و آن هم در خانه رقیب! باید بسیار مراقب بود! رئا‌ل‌مادرید بسیار خطرناک می‌تواند باشد و در شرایط خاص، عملکردهای غیرمنتظره‌ای از خود بروز می‌دهد.

پله، از دل‌پیرو در فیفا 100 (فهرستی از 100 بازیکن بزرگ فوتبال جهان به مناسبت 100 سالگی فیفا) نام برد. رونالدینیو ستاره برزیلی از وی به عنوان الگوی خود نام برد. الکس در سال 2000 بعنوان پر درآمدترین فوتبالیست دنیا شناخته شد. به غیر از سه جایزهٔ مردانگی که در ایتالیا به الکس تعلق گرفته، او برندهٔ جایزهٔ پای طلایی هم شده که به بازیکنانی تعلق می‌گیرد که از لحاظ اخلاقی و تکنیکی بهترین باشند.

او در ضمن بهترین ضربه آزاد زن دنیا بود؛ که لقب شاه ضربات ایستگاهی به او داده شده است که حتی دیوید بکام مرد لحظه‌ها می‌گوید هنوز نتوانستم مانند دل پیرو ضربه ایستگاهی بزنم. هوادارن یووه به نقطه‌ای از زمین بازی لقب محوطهٔ دل پیرو داده‌اند که در واقع جایی در سمت چپ محوطهٔ جریمهٔ حریف است که الکس همواره گلهای زیادی را از آن منطقه به ثمر رسانده ‌است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس