کد خبر 413941
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶

مسئولان باشگاه پیکان در صورت بقای این تیم در لیگ برتر پاداش ویژه‌ای برای بازیکنان و کادر فنی این تیم در نظر گرفته‌اند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پیکان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر عصر روز یکشنبه به مصاف راه‌آهن خواهد رفت. این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار است به طوری که برنده این بازی می‌تواند بقای خود را در لیگ برتر تا حدود زیادی قطعی کند.

مسئولان پیکان به خاطر ایجاد روحیه و انگیزه بیشتر در بازیکنان این تیم دو پاداش ویژه برای خودروسازان در نظر گرفته‌اند. در صورت بقای پیکان در لیگ برتر تمامی بازیکنان فوتبال و کادر فنی این تیم به همراه بازیکنان والیبال و کادر فنی در کنار کارمندان باشگاه پیکان راهی سفر مشهد خواهند شد. در کنار این موضوع مسئولان پیکان پاداش مالی قابل توجهی هم برای بازیکنان در نظر گرفتند. همچنین قرار است کادر فنی به همراه بازیکنان امشب به امامزاده صالح (ع) بروند.

مهدی خانبانی روانشناس پیکان که در تمرینات این تیم حاضر می‌شود در خصوص شرایط خودروسازان به خبرنگار فارس گفت: بازیکنان تمرینات بسیار بانشاط و خوبی را انجام می‌دهند و روحیه آنها بسیار بالاست به گونه‌ای که فکر کردم آدم های جدیدی در تیم پیکان حاضر شدند.

وی ادامه داد: با تک‌تک بازیکنان صحبت کردم و آنها انگیزه بسیار بالایی دارند و برای موفقیت تمام تلاش خود را انجام خواهند داد و مطمئن هستم در دو بازی باقیمانده در لیگ برتر هم با انگیزه و روحیه بالا در زمین مسابقه حاضر خواهند شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس