کد خبر 413348
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷

اطرافیان یک بیمار می گویند بیمار آنها پس از اینکه ۲ سال پیش، عمل جراحی انجام داده، با درد و رنج گرفتار بوده و حالا مشخص شده که یک شیلنگ ۲۰ سانتیمتری در شکم او جا مانده است.

به گزارش مشرق، یک بیمار پس از گذشت دو سال از عمل جراحی خود متوجه شد که طی عمل جراحی که دوسال پیش انجام داده بوده، یک لوله بیست سانتی در شکمش جامانده است.
 
این بیمار دو سال پیش به خاطر مشکل مجاری ادرار در یکی از بیمارستان های مرکز تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت اما بعد از انجام این عمل با مشکلات متعددی روبرو گشت.

اطرافیان او می گویند هنوز مدت زیادی از عمل جراحی نگذشته بود که بدن عفونت کرد و علائم این عفونت خودش را نشان داد. پزشکان برای این مشکل آنتی بیوتیک تجویز کردند اما این روش درمانی تاثیری روی درد او نداشت.

به گفته اطرافیان این بیمار، او که از جانبازان جنگی است 4 بار پزشک معالجش را تغییر داد ولی همه پزشکان تشخیص دادند که او عفونت ادراری دارد و همان تجویز عفونت سابق و استفاده از آنتی بوتیک را ادامه دادند.
 
جاماندن شلنگ 20 سانتی در بدن بیمار +عکس

پس از مدتی عفونت گسترده و درد بیشتر پزشک معالج جدید او را واداشت که برای او اقدام تشخیصی "سی تی اسکن" را تجویز کند.
 
به دستور پزشک، سی تی اسکن انجام داد و در تصویر به دست آمده مشخص شد کلافی در هم پیچیده در مثانه بیمار از جراحی دوسال پیش جامانده که مشکلات دوسال اخیر هم به دلیل وجود همین لوله در شکم بیمار بوده است.

صیادی، یکی از مسئولین واحد رسیدگی به شکایات بیمارستانی که جراحی در آن انجام شده در این باره گفت که تنها ریاست بیمارستان است که می تواند در این باره اظهارنظر کند.
 
ابوالقاسم قاسم زاده، یکی از مسئولان بیمارستان نیز درباره مشکل پیش آمده گفت: می بایست این پرونده بررسی شود تا ببینیم این ادعا واقعیت دارد یا خیر. چرا که هرگز در این بیمارستان موردی این چنینی نداشته و نداریم.
 
به گفته اطرافیان این بیمار، قرار است این بیمار در بیمارستان دیگری تحت عمل جراحی دوباره قرار بگیرد که البته پزشکان قول صددرصد برای درآوردن این شلنگ اضافه نداده اند و گفته اند ممکن است به خاطر گذشت زمان طولانی، امکان جداسازی این جسم از بافت اطرافش وجود نداشته باشد.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمد ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    یاد فیلم در حاشیه افتادم مهران مدیری کجایی
  • محمد ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    حالا بگید "در حاشیه" دروغه!
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    قابل توجه پزشکان معترض!!!!!!
  • ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    منو یاد مرد هزار چهره وهم چنین برره انداخت!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    بنده خدا چقدر زجر و درد کشیده، چقدر داروی بی جهت مصرف کرده. کی میخواد جواب بده؟ کجان اون مسئولان و پزشکانی که به درحاشیه اعتراض میکردن؟
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    من مامانم عمل کرده بود خیلی شکمش درد میکرد دکترش صادقانه اومد گفت زمان عمل چون خیلی خون زیاد بوده دو تا گاز استریل به هم چسبیده بوده اینا شمرده بودن دیدن یکی کمه فکر کرده بودن مونده تو شکم مامانم خلاصه روده موده رو ریخته بودن بیرون هی گشته بودن دیدن نیست آخرش دوباره با دقت بررسی کردن دیدن به هم چسبیده مامانم تا دو هفته شکم و روده درد داشت
  • ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    خوبه قیچی باغبانی جا نگذاشتند
  • محمد ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    احتمالا دکتر عشقی سریال درحاشیه بود ههههه ههههههه
  • ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    اونوقت میان اعتراض میکنن که چرا فیلمشونو میسازی و مسخره شون میکنی
  • مهدی7 ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    لطفا مثلا پزشکایی که تحمل دیدن خنده ملت رو نداشتن بیانیه بدن باز
  • پیمان ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    دریکی از بیمارستانهای شهرستان ما یک بارقیچی در داخل شکم خانمی که زایمان روش انجام شده بود مونده بود بدبخت 20 روز داد وبیداد کرد توی بیمارستان همش بهش مورفین وآرام بخش تجویز میکرد دکترحتی یه عکسی سونوگرافی چیزی نمیگرفتن که بفهمن چرا دادوبیداد میکنه تا اینکه سرویس بهداشتی که برده بودنش بیهوش شد بعد فهمیدن و... دو بار هم یه رول کامل تنظیف مونده بود همه کارمندان بیمارستان هم فهمیدن همه شهر هم صداش پیچید ولی انگار نه انگار- به خدا آدم گربه رو بخواد عمل کنه یه دقتی میکنه این جراها بخصوص زایمانیها نمیدونم چرا اینطوری عمل میکنن والا به خدا دزدی کنی شرف داره باشه پول بگیرین حتی زیرمیزی لااقل ازاین کثافتکاریا نکنین آخه
  • محمد ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    فردا جامعه خدوم و زحمتکش و بی تفاوت به مال دنیای پزشکی کمپین اعتراض به مشرق تشکیل میدن
  • پیام ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    تف به شرف همچین دکترایی که خیلی از بیمارای ساده هرروز بدستشون کشته میشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس