کد خبر 412630
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

اتحادیه بازیکنان حرفه ای جهان (FIFPro) از یکی از باشگاه های فوتبال دسته دوم جمهوری چک به خاطر استفاده از دستگاه دروغ سنج برای بازیکنان خود انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه بانیک موست در پی 9 شکست متوالی این تیم و به دلیل بدگمانی نسبت به تبانی بازیکنان، اقدام به این کار کرده است.

اتحادیه بازیکنان حرفه ای جهان با انتشار بیانیه ای در این باره اعلام کرد: این اتحادیه مخالف استفاده از دستگاه دروغ سنج است و اکیدا به تمامی بازیکنان توصیه می کند که در این خصوص همکاری نکنند.

در این بیانیه آمده است: مدیران باشگاه بانیک موست با بازیکنان خود مثل یک مظنون رفتار می کنند در حالیکه هیچ مدرک روشنی مبنی بر تخلف آنها وجود ندارد. اتحادیه بازیکنان حرفه ای جهان تأکید می کند که بازیکنان همواره قربانی تبانی بوده اند. بازیکنان حرفه ای ممکن است گاهی اوقات گرفتار چنین اتفاقاتی شده باشند اما به ندرت آغازگر بوده اند.

ویل فان مگان مدیر حقوقی اتحادیه بازیکنان حرفه ای جهان نیز با اشاره به اینکه گفته می شود حقوق بازیکنان این تیم چندین ماه است که پرداخت نشده است، خاطر نشان کرده است: بسیاری از دانشمندان استفاده از دروغ سنج را مورد انتقاد قرار داده اند و معتقدند با استفاده از این دستگاه نمی توان صحت گفته های یک شخص را تأیید کرد.

وی ادامه داد: در اصل بازیکنانی که حقوقشان پرداخت نشده است، بیشتر در معرض آسیب قرار دارند. بنابراین اتحادیه بازیکنان حرفه ای جهان به مدیران باشگاه بانیک موست توصیه می کند ابتدا به حل مشکلات بپردازند و سپس با بازیکنان خود همانند مجرم رفتار کنند.

باشگاه بانیک موست جمهوری چک که از سال 2005 تا 2008 در لیگ دسته یک این کشور حضور داشت هم اکنون یکی از تیم های قعر جدولی لیگ دسته دوم به شمار می رود و در خطر سقوط قرار دارد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس