نکته مهم و قابل تامل اعلام حالت فوق العاده در رژیم صهیونیستی بود، گویی این زلزله در تل آویو رخ داده است. در این راستا نخست وزیر و ارتش و تمام دستگاه های رژیم صهیونیستی به نیروهای تابع خود اعلام آماده باش دادند.

آیا صهیونیست‌ها برای مفقود شدن چند گردشگر در نپال حالت فوق‌العاده اعلام کردند/ از رحم اجاره‌ای تا جاسوسانی که همه را به خط کردند
گروه بین‌الملل مشرق - از زمان وقوع زلزله 7.9 ریشتری ویرانگر کشور نپال روز شنبه گذشته که کوه های «هیمالیا» را نیز در برگرفت و براساس جدیدترین آمار منتشر شده از قربانیان این زلزله حدود 2 هزار نفر مفقود و کشته شده اند، در حالی که وزیر اطلاع رسانی نپال پیش بینی کرد، تعداد قربانیان این رخداد طبیعی تا 4 هزار و 500 نفر نیز برسد.

اما نکته مهم و قابل تامل اعلام حالت فوق العاده در رژیم صهیونیستی بود، گویی این زلزله در تل آویو رخ داده است. در این راستا نخست وزیر و ارتش و تمام دستگاه های رژیم صهیونیستی به نیروهای تابع خود اعلام آماده باش دادند و ارتش این رژیم نیروهای نظامی و کادرهای تخصصی و کارشناسی و انواع کمک ها را به نپال ارسال کرد.


رسانه های صهیونیستی در این خصوص توضیح دادند که در میان هیات ارسالی از سوی ارتش «اسرائیل» به نپال 6 متخصص نجات و امداد و افسران ارشد و نماینده وزارت خارجه این رژیم نیز حضور دارند که فورا خود را به مناطق زلزله زده نپال رساندند.

این رسانه ها همچنین از پرواز 2 فروند هواپیمای «جیمبو» وابسته به شرکت هواپیمایی «العال» رژیم صهیونیستی و هیاتی برای تقدیم کمک های بشر دوستانه و بازگرداندن «اسرائیلی هایی که در نپال گرفتار آمده اند»، راهی کاتماندو، پایتخت این کشور شدند، بدون اینکه سخنی از تعداد این «اسرائیلی ها» بر زبان بیاورند.

پس از آن وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از قطع ارتباط با حدود 250 گردشگر «اسرائیلی» بعد از زلزله ویرانگر نپال و سفر هیاتی از این رژیم که افسرانی از ارتش «اسرائیل» را در برمی گیرد، جهت کمک به زلزله زدگان سخن گفت.

آیا صهیونیست‌ها برای مفقود شدن چند گردشگر در نپال حالت فوق‌العاده اعلام کردند/ از رحم اجاره‌ای تا جاسوسانی که همه را به خط کردند

همچنین رادیو رژیم صهیونیستی روز یک شنبه بیانیه ای از جانب وزارت خارجه این رژیم قرائت کرد که در آن ذکر شده بود که این وزارتخانه تاکنون موفق به ارتباط و گرفتن تماس با حدود 250 گردشگر «اسرائیلی» در نپال نشده است.

با این حال بیانیه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی تاکید کرده بود که این باور وجود دارد، اغلب این گردشگران در سلامت کامل هستند، چون اغلب آنها در منطقه «انافورنا» اقامت داشتند که منطقه ای نسبتا امن شمرده می شود و «اسرائیلی»هایی هم که در کاتماندو اقامت داشتند، هم اکنون در سفارت «اسرائیل» در کاتماندو هستند. 

این بیانیه همچنین اعلام کرد که تا صبح روز یک شنبه وزارت خارجه موفق شده است، با حدود 400 گردشگر «اسرائیلی» تماس بگیرد که در میان آنها گروهی از کوهنوردانی که قصد صعود به کوه های هیمالیا را داشتند، نیز مشاهده شدند، کوه هایی که در کشور نپال و چندین کشور همجوار آن واقع شده اند.

آیا صهیونیست‌ها برای مفقود شدن چند گردشگر در نپال حالت فوق‌العاده اعلام کردند/ از رحم اجاره‌ای تا جاسوسانی که همه را به خط کردند

خبرهای بعدی منتشر شده از زلزله نپال در رسانه های صهیونیستی اعلام می کرد که ساختمان سفارت این رژیم در کاتماندو آسیب دیده و کارمندان سفارت را واداشته تا در حیاط سفارت فعالیت های خود را دنبال کنند، اما هیچ از کارمندان سفارت آسیب ندیده اند و به دنبال یافتن زخمی های احتمالی «اسرائیلی» در مناطق و خیابان های پایتخت نپال جست و جو می کنند.


همچنین رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از «آمنون کالمار»، مسئول دایره حالت فوق العاده وزارت خارجه این رژیم اعلام کرد که تل آویو امیدوار است، بتواند تمام «اسرائیلی»هایی که آسیب دیده و نیازمند مداوا هستند، را با هواپیماهای وابسته به نیروی هوایی یا شرکت هواپیمایی العال تا روز دوشنبه به «اسرائیل» منتقل کند و در این راستا قرار است، هیاتی به نمایندگی از سازمان «ستاره سرخ داوود» که تعدادی از پزشکان و امدادگران به همراه کمک های پزشکی و امدادی را در برمی گیرد، راهی کاتماندو شود.

اما «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نامه ای به همتای نپالی خود نوشت که تل آویو از حادثه رخ داده برای کشور نپال متاثر شده و در این راستا کمک های امدادی و پزشکی به کاتماندو می کند و به این منظور اولین گروه راهی مناطق زلزله زده شده اند و اینکه «اسرائیل» در این لحظات سخت در کنار نپال ایستاده است.
 
راز حضور صهیونیست ها در نپال
با وجودی که اعلام شد، زلزله نپال بر 800 گردشگر خارجی حاضر در این کشور که قصد صعود از کوه های آن را داشتند، نیز تاثیر گذاشته و دولت این کشور تمام تلاش خود را بکار می برد تا شرایط را برای این گردشگران بهبود بخشد، رسانه های صهیونیستی تاکنون از وجود 650 «اسرائیلی» در نپال پرده برداشتند، تا سوالاتی درباره دلایل حضور این همه «اسرائیلی» در این کشور مطرح و این احتمال را تقویت کند که تعداد واقعی این «اسرائیلی»ها بیش از آن است که اعلام شده است.

آیا صهیونیست‌ها برای مفقود شدن چند گردشگر در نپال حالت فوق‌العاده اعلام کردند/ از رحم اجاره‌ای تا جاسوسانی که همه را به خط کردند


در این ارتباط برخی از روزنامه صهیونیستی افشا کردند که برخی از این «اسرائیلی»ها برای «اجاره رحم زنان نپالی» راهی این کشور شدند و روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در این‌باره نوشت که وزارت خارجه «اسرائیل» آمادگی خود برای بازگرداندن «اسرائیلی»هایی که مایل به بازگشت هستند، بر حسب اولویت را اعلام و تاکید کرده است که در این عملیات انتقال کودکان رحم های اجاره شده را هم به تل آویو منتقل خواهد کرد و این کودکان کسانی هستند که دارای پدر و مادری «اسرائیلی» می باشند، اما از رحم مادری نپالی به دنیا آمده اند.

هاآرتص تاکید کرد که انتقال این کودکان شیرخواره از اولویت های وزارت خارجه «اسرائیل» است، به ویژه آنکه بسیاری از آنها نیازمند مراقبت های فوری پزشکی هستند و به همین منظور هواپیماهای ارتش به خدمت گرفته شده اند تا عملیات انتقال را انجام دهند.

در ادامه یک روزنامه صهیونیستی و همچنین غربی افشا کردند که صدها نفر از این «اسرائیلی»ها که ارتباط تل آویو با آنها قطع شده است، «هم جنس بازانی» هستند که تمایل دارند، بچه داشته باشند و به همین دلیل راهی نپال شده بودند تا با پرداخت مبالغی به زنان نپالی، رحم آنها را از طریق تلقیح مصنوعی اجاره کنند و پس از به دنیا آمدن این کودکان آنها را با خود به «اسرائیل» بیاورند تا در خانواده های هم جنس باز متشکل از دو مرد یا دو زن به زندگی خود در «اسرائیل» ادامه دهند و تابعیت و شناسنامه «اسرائیلی» نیز دریافت کنند.

نکته قابل تامل آن بود که «گیلاد آران»، وزیر داخلی رژیم صهیونیستی بر دادن تابعیت و شناسنامه «اسرائیلی» به این کودکان نظارت داشت و پس از وقوع زلزله از سفارت رژیم صهیونیستی در کاتماندو خواست، این کودکان نامشروع را فراخوانده و به سرعت آنها را به «اسرائیل» منتقل کنند. روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» در پایگاه اینترنتی خود نوشت که پس از انتقال این کودکان به «اسرائیل» تدایبر لازم برای دادن تابعیت و شناسنامه «اسرائیلی» به آنها اتخاذ خواهد شد.
 
آیا صهیونیست‌ها برای مفقود شدن چند گردشگر در نپال حالت فوق‌العاده اعلام کردند/ از رحم اجاره‌ای تا جاسوسانی که همه را به خط کردندجاسوسی
اما رازی که مطبوعات و کابینه رژیم صهیونیستی از آن پرده بر نداشتند، اما اطلاعات موجود بر آن تاکید می کند، این است که رژیم صهیونیستی دارای مرکزی منطقه ای برای جاسوسی در نپال بود و این مرکز اقدام به جاسوسی از کشور پاکستان – حصول اطمینان در خصوص دستیابی این کشور به بمب اتم – و همچنین ایران می کند، چون پیشتر نیز در مواردی برخی از مطبوعات رژیم صهیونیستی و تعدادی از مسئولان دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی این رژیم، پس از ترور مسئولانی در حزب الله لبنان، از تلاش های این حزب برای انجام عملیات های ترور علیه عناصر موساد و سخصیت‌های صهیونیستی در کشورهای دیگر از جمله نپال سخن گفته بودند.

به عنوان مثال پایگاه صهیونیستی «عنیان مرکازی» - به معنای قضایای مهم – در آوریل سال 2013 میلادی در گزارشی نوشته بود که سازمان موساد موفق شد، نقشه ایرانی حمله به سفارت «اسرائیل» در نپال را خنثی کند.

این پایگاه صهیونیستی در ادامه افزوده بود که موساد از مدت ها پیش هسته تروریستی ایرانی را که در آسیا فعالیت می کند، زیر نظر دارد و رصد می کند و نیروهای امنیتی سفارت «اسرائیل» در کاتماندو با کمک موساد یک ایرانی را شناسایی و دستگیر کردند که دارای پاسپورت «اسرائیلی» جعلی بود و تلاش داشت، اتباع «اسرائیل» در نپال را تعقیب کند.

همچنین در قضیه ای که به «دام هندی» در مصر معروف شد، خطرناک ترین جاسوس «اسرائیلی» که موفق شده بود، در دولت مصر نفوذ کند، شناسایی شد و در هم اکتبر سال 2010 میلادی روزنامه های مصری نوشتند که وی «طارق عبد الرزاق عیسی» نام دارد که به جاسوس دام هندی معروف و متهم به جاسوسی برای سازمان موساد است
و آشکار شد که وی پس از گرفتن دستورات و آموزش های لازم از موساد به کشورهای آسیایی که این سازمان در آنها نفوذ کرده و دارای مراکزی است، سفر می کند و نپال یکی از این کشورها می باشد.

در این قضیه این جاسوس موساد به دست داشتن این سازمان جاسوسی در قطع کابل های دریایی اینترنتی مصر در دریای مدیترانه اعتراف و اذعان کرد که وی در یکی از کشورهای آسیایی توسط موساد جذب شده است.

آیا صهیونیست‌ها برای مفقود شدن چند گردشگر در نپال حالت فوق‌العاده اعلام کردند/ از رحم اجاره‌ای تا جاسوسانی که همه را به خط کردند

قضیه دام هندی همچنین برملا کرد که رژیم صهیونیستی برای جذب مزدور جهت جاسوسی علیه مصر میدان فعالیت خود را تغییر داده و وارد کشورهای جدید و حوزه های جغرافیایی جدیدی شده است، به عنوان مثال «طارق عبد الرازق» در یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا شناسایی و جذب موسا شد و علاوه بر مصر ماموریت هایی در سوریه نیز انجام داده است، از جمله اینکه وی نقش حلقه رابط بین تل آویو و مامور موساد در سوریه را ایفا می کرد.

عبد الرزاق همچنین اعتراف کرد که طی دوران جاسوسیش برای رژیم صهیونیستی که کشور مصر را در برمی گرفته، به 7 کشور کامبوج، لائوس، نپال، ماکائو، تایلند، چین و هند سفر کرده است که بیانگر دو نکته مهم در عملکرد سازمان موساد است:
اول: توجه موساد به مناطق و کشورهای جدید برای یافتن و جذب مزدور  
دوم: تمرکز بر استفاده از مزدور غیر ثابت، چون عبد الرزاق نشان داد که وی یک مزدور منطقه ای نیست که به عنوان مثال فعالیت هایش صرفا کشور مصر را در برگیرد، بلکه این فعالیت ها تمام کشورهای و کشورهای شرق آسیا را شامل می شد.

در ژانویه سال 2013 میلادی «ماتئو لیویت»، مدیر برنامه استاین مبارزه با تروریسم مرکز مطالعات «واشنگتن» که به لابی صهیونیستی آمریکا نزدیک است، تحقیقی تحت عنوان «حزب الله در جنوب شرقی آسیا: تهدید فزاینده» منتشر کرد که در آن ضمن اشاره به حضور موساد در کشورهای جنوب شرقی آسیا از نزاع بین این سازمان جاسوسی با حزب الله لبنان در این کشورها سخن گفته بود.

اما نه موساد و نه تل آویو به هیچ وجه از حضور و فعالیت جاسوسان خود در این کشورها سخن نگفته و این اظهارات را تایید نکردند، بلکه تاکید کردند که این «اسرائیلی»ها در قالب سفرهای سیاحتی و گردشگری به این کشورها مسافرت کرده و مورد حمله حزب الله قرار گرفته اند.

آیا صهیونیست‌ها برای مفقود شدن چند گردشگر در نپال حالت فوق‌العاده اعلام کردند/ از رحم اجاره‌ای تا جاسوسانی که همه را به خط کردند

براساس گزارش لیویت، گزارش های اطلاعاتی و امنیتی آمریکایی و «اسرائیلی» تاکید می کردند که عناصر حزب الله در تایلند، فیلیپین، سنگاپور، مالزی، استرالیان و حتی برمه نیز فعالیت دارند و اهداف آنها سفارتخانه های آمریکا و «اسرائیل» و شرکت های «اسرائیلی» و معابد یهودی و یهودیان و اماکن سیاحتی و گردشگری آنها و دفاتر شرکت هواپیمای العال و کشتی های جنگی یا تجاری آمریکایی و «اسرائیلی» است که از تنگه سنگاپور عبور می کنند.

همچنین اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی جشن شصت و هفتمین سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی قابل تامل است که گفته بود، موساد عملیات های مهم و متعددی را در کشورهای دیگر انجام داده است.

نتانیاهو در گفتگویی مطبوعاتی حین تسلیم جایزه «شجاعت و قهرمانی» رئیس سازمان موساد به تعدادی از عناصر فعال در این سازمان جاسوسی گفت که این جوایز را برای قدردانی و تشکر از این سازمان به خاطر نفوذهای بی سابقه اش در چندین عملیات اصلی و مهم به عناصر موساد اهدا می کند، عملیات هایی که به دست آوردن اطلاعات بسیار مهم و راهبردی را در پی داشت.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اهمیت بسیار زیاد این عملیات ها را در این دانست که در کشورهای دیگر انجام شده اند، اما افشا نکرد که این عملیات ها در کدام کشورها صورت گرفته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 0
    گزارشت خیلی خیلی خوب بود مشرق
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 0
    واقعاً شما خجالت نمی کشید ! رحم اجاره ای هم شد تحلیل. خدایا، اینا چرا اینجوری شدن، ما چرا اینجوری شدیم. تنفر شما را از اسرائیل درک میکنم، ولی این نوع تحلیل ها یا از اطلاعات دست چندمی هست و یا از کینه ی تحلیل گران. واقعی نگار باشید، رحم اجاره ای آخِه برادرم.
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 0
    با این حساب باید به روسیه که صبح روز زلزله بم نخستین هواپیمای کمک رسان بود شک کرد
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 0
    چه ربطی داشت؟
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 0
    ولی این یه واقعیت هست من نمیدونم شما افکارتون مال کدوم قرنه دشمنان ما برای حفظ تفوق و برتری خودشون بر ما به هروسیله و ترفندی متوسل میشن اون وقت شما چون برخی موضوعات در ذهنتون نمیگنجه اونا رو محکوم میکنید به نظر من بهتره مطالعاتتون رو درباره اسرائیل بیشتر کنید مطمئنا با مواردی عجیب تر از این برخورد خواهید کرد موفق باشید
  • ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 0
    خزعبل نگو بابا
  • ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 0
    خوندی ابله جان؟
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 0
    عقل کل ، گزارش میگه اسراییلی ها در نپال به کمک خودی رفتن نه به کمک نپالیها. خیلی خسته ای ها معلومه!
  • ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 0
    اخه روسیه کجا اسرائیل کجا این دوتا چه وجه تشابهی با هم دارن که باعث شده اونا رو با هم مقایسه کنید لطفا شفاف سازی کنید ما هم روشن بشیم
  • ایرانی ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 0
    خودت را به نفهمی زدی یا ؟؟؟ در ضمن این همه عشق به آمریکا و اسرائیل از بعضی ها در این سایت با پرچم ایران عجیب هست نکنه شما با وی پی ان ایران وارد سایت شدی ولی از یک کشور دیگه هستی؟
  • مهدی ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 0
    تحلیل جالبی بود و نکاتی داشت که تاحالا بهشون توجه نکرده بودم. ولی یه نکته ای، فکر کنم نویسنده با یک دستور کلی، هرچی واژه اسرائیل و اسرائیلی بوده رو براش «» گذاشته. اینطوری انگار که نویسنده خیلی تاکید داره که این اسرائیل یا اسرائیلی بود. میشد بدون اینهمه تاکید هم نوشت! مخصوصا اینکه ما معمولا میگیم رژیم صهیونیسیتی یا صهیونیست. حالا من نمیگم باید اینطوری مینوشت ولی اینهمه «» هم ضایع بود.
  • یوسف ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 0
    سلام یه دلیل آماده باش دادنش برا بردن دل و قلوه این مردم بیچاره است! کاری که قبلاً هم انجام داده!!
  • ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 0
    بله شک داره اما با استدلال!
  • مهدی ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 0
    اخبار تلویزیون میگفت احتمالا اسرائیل از اونجا به دنبال قاچاق انسان و احتمالا قاچاق اعضای بدن باشه. اگر این فرضیه رو در کنار اخلاقیات صهیونیست ها قرار بدیم منطقی تر به نظر میرسه تا رفتن دنبال رحم اجاره ای برای همجنس بازان!!! چون مسلما صهیونیست ها ترسوترین انسانهای روی زمینن. پا نمیشن برای بچه اجاره ای شون برن وسط کشور زلزله زده. مگه اینکه بحث یه سود هنگفت وسط باشه
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 0
    هواپیما هایی که میرن یمن چی ؟؟!!!!!
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    این موجودات صهیونیستی برای افزایش جمعیتشان به چه روشهای کثیفی متوسل می شوند ان وقت ما ...
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    عالی بود مشرق
  • گیلانی ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    خبر مرگ صهیونیست ها وقوم پیامبر کش
  • ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    ظاهرا دوستان در ایران این موضوع رحم اجاره ای هضمش براشون سخت باشه ولی در دنیای غرب و گروه های هم جنس باز این یک موضوع تقریبا عادیه. اونها در کشورهای خودشون نمیتونن اینکارا را بکنن بخاطر قوانین دست و پا گیر و از همه مهم تر گرانی انجام چنین کارهایی. ولی کشور بدبخت و فقیر نپال خب معلومه محل خوبی برای جولان دادن این قشر منحوس محسوب میشه.
  • ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    خدا می دونه این اسرائیلی ها کجاهای دنیا دارن چیکارا می کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس