کد خبر 410885
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس سران سه قوه را مخاطب مستقیم فرمایشات مقام معظم رهبری در مسئولیت مبارزه با فساد خواند و گفت:وقت‌ تلف کردن وسیاسی کردن مبارزه با فساد، ۲ حربه عدم مبارزه جدی با فساد اقتصادی است

سالک: سران ۳قوه مخاطب مستقیم سخنان رهبری
به گزارش مشرق، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس سران سه قوه را مخاطب مستقیم فرمایشات مقام معظم رهبری در مسئولیت مبارزه با فساد خواند و گفت:وقت‌ تلف کردن وسیاسی کردن مبارزه با فساد، ۲ حربه عدم مبارزه جدی با فساد اقتصادی است

حجت‌الاسلام احمد سالک با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با فساد، گفت: سران سه قوه باید به منشور مبارزه با فساد به صورت جدی عمل کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی سران سه قوه را مخاطب مستقیم فرمایشات مقام معظم رهبری خواند و گفت: باید گزارش پرونده‌هایی که در مبارزه با فساد بررسی شده، برای مردم منتشر شود؛ اینکه فقط اعلام کنند با فساد مبارزه کرده‌ایم اما مصداقی نیاورند، به درد نمی‌خورد.

وی تاکید کرد: مسئولانی که عهده‌دار مبارزه با فساد هستند، معمولا با رانت‌های گردن کلفت‌ها برخورد می‌کنند که باید قاطعانه دست آنها را قطع کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی وقت تلف کردن و سیاسی کردن موضوع مبارزه با فساد را موجب ظلم به فرمایشات رهبری و مردم خواند و اظهار داشت: متاسفانه مسئولان با استفاده از این دو حربه، وقت‌‌گذرانی کرده و مبارزه جدی با فساد نمی‌کنند.

سالک با تاکید بر اینکه سران سه قوه باید تصمیم قاطع برای عملی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در مبارزه با فساد بگیرند، اظهار داشت: حضرت علی در نهج‌البلاغه می‌فرماید «اگر کسی تخلفی کرد، تابلو گردنش بیاندازید»؛ یعنی باید مردم، متخلفان را بشناسند و مجازات آن را ببینند.

وی ادامه داد: این در حالی است که متاسفانه مسئولان ما احتیاط می‌کنند که چون مفسد اقتصادی قبلا در این نظام مسئولیتی داشته است و امروز دچار تخلف شده، چشم‌پوشی کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: با استناد به فرمایش امام خمینی مبنی بر اینکه «ملاک، حال افراد است»، گفت: باید با متخلفان رخورد جدی و علنی صورت گیرد.

سالک با اشاره به بخش دیگری از فرمایشات مقام معظم رهبری که نباید مشکلات اقتصادی را به مذاکرات ژنو، لوزان و نیویورک گره بزنیم، گفت: دولتمردان باید رشد تولید ملی را ملاک قرار دهند که با این کار فساد اقتصادی از بین رفته و دست کسانی که پشت پرده هستند، رو می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس