کد خبر 410863
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: من پیش‌بینی کرده بودم جواد نکونام در تیم ملی حاضر شود و به کی‌روش هم این موضوع را پیشنهاد دادم.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان در خصوص میزبانی نفت تهران در مسابقه فینال جام حذفی اظهار داشت: من  از ابتدا سه محور را در نظر داشتم اینکه سال آینده در آسیا از تیم‌ها به خوبی حمایت شود و فاصله رقابت‌ها زیر 5 روز نباشد. تعطیلاتی که بالاجبار انجام می‌شود باید تغییراتی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در مورد نظم و انضباطی که در لیگ وجود داشت از تاج تشکر کردم حالا درست است که این مسابقات فشرده برگزار شد و اینکه جوانگرایی در لیگ انجام شد بسیار خوب بود.

من معتقدم هم باید منافع باشگاه‌ها را در نظر گرفت و هم منافع ملی را. ما هواداری نداریم و به همین دلیل پیشنهاد دادیم تا در بازی یک شهر بی‌طرف برگزار شود.

سرمربی نفت خاطرنشان کرد: به هر حال بالاجبار تابع اصول و قوانین شدیم و قرعه‌کشی صورت گرفت. حتی پس از اینکه در قرعه‌کشی میزبانی از آن ما شد باز هم گفتیم که حاضریم بازی در یک شهر بی‌طرف برگزار شود اما دیگر سازمان لیگ اعلام کرد که بر اساس قوانین قرعه‌کشی صورت گرفته است.

منصوریان در مورد تغییر زمان فینال جام باشگاه‌ها تصریح کرد: اگر زمان فینال تغییر نکند دست هیچ سرمربی نیست ونمی‌توانیم در آسیا با قدرت حاضر شویم. فینال جام حذفی دسترنج یک سال زحمتمان است و دوست ندارم که اهم و فی الاهم بکنم. نگاه وسیع مسئولان سازمان لیگ قطعاً باعث می‌شود که زمان فینال جام حذفی تغییر کند. صعود ما به مرحله بعدی تأثیر مستقیم بر سهمیه تیم‌ها دارد.

وی در مورد اینکه دیدار نفت و ذوب‌آهن با سرمربیگری او و یحیی گل‌محمدی احتمال دارد هواداران استقلال و پرسپولیس را به ورزشگاه بکشاند و خود او هم یکی از آبی‌پوشان محبوب به حساب می‌آید، خاطرنشان کرد: از همه هواداران تقاضا دارم که به ورزشگاه بیایند، ورزشگاه تختی هم زمین خوبی دارد که از فوتبال زیبا لذت ببرند. ما در هواداران پرسپولیس هم طرفدار زیاد داریم و از استقلالی‌ها هم می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند. رئیس باشگاه نفت پرسپولیس است. مرحوم شیرازدگان سنگ بنای این باشگاه را گذاشته است و قطع به یقین هوادار استقلال هم مرا تنها نمی‌گذارد.

وی در مورد دیدار این تیم مقابل العین یادآور شد: بازی بسیار سختی داریم اگر بتوانیم با برنامه اصولی از صخره العین بگذریم بسیار امیدوار خواهیم بود به ادامه مسیر.

وی در خصوص اینکه در مورد فصل آینده با مسئولان نفت صحبت کرده است یا خیر، گفت:‌ من دغدغه سرمربیگری فصل آینده را ندارم.

منصوریان در خصوص حضور نکونام در تیم ملی تصریح کرد: من خودم اولین نفر بودم که پیش‌بینی حضور نکونام در تیم ملی را کردم و به کی‌روش هم پینشهاد دادم تا از او در تیم ملی استفاده کند. او بهترین گزینه است 15 سال برای تیم ملی زحمت کشیده و نباید اجازه بدهیم که از دست تیم ملی برود.

وی در مورد اینکه نکونام دوران مربیگری را طی نکرده گفت: قرار نیست او را دستیار اول بگذاریم. کارلوس خودش مسیرش را بلد است و نکونام در تیم ملی به عنوان دستیار بماند. سرعت کار مدارج مربیگری را بالا ببریم. همین الآن شاید مشکل برای محمد خاکپور هم باشد به جای پردازش به اینکه او مدرک مربیگری دارد یا خیر، باید زودتر تلاش کنیم تا مدارج مربیگری‌اش را طی کند. باید به ستاره‌های فوتبال کمک کنیم امثالی چون جواد نکونام، علی کریمی،‌محمد خاکپور، کریم باقری. این ستاره‌های فوتبال به مسیر مربیگری می‌آیند زیرا هوادار را راحت‌تر درک می‌کنند.

وی در مورد اینکه آیا تصمیمی برای فصل آینده گرفته است یا خیر،‌ گفت: به هیچ عنوان دغدغه آینده مربیگری‌ام را ندارم. هم اکنون مسیر لیگ برتر، جام حذفی و آسیا مهم است. ششمین سال مربیگری‌ام را طی می‌کنم و خیلی راه دارم مربیگری تنها مبحث ورزشی است که هر روز صبح از خواب بیدار می‌شوی از رقبا عقب هستی و باید تلاش کنی که اطلاعات را بالا ببری. در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی باشگاه نفت گذاشتم و آنقدر بازیکنانم را دوست دارم که نمی‌توانم به غیر از جامی که در آن رقابت می‌کنیم به چیز دیگر فکر کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس