نیروهای بسیج مردمی عراق خالد العبیدی وزیر دفاع این کشور را مسئول کشتار الثرثار استان الانبار دانستند.

به گزارش مشرق به نقل از السومریه نیوز، نیروهای مردمی عراق موسوم به «الحشد الشعبی» ضمن مسئول دانستن وزیر دفاع عراق در کشتار الثرثار در بیانیه‌ای از کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق خواست تا العبیدی را فرابخواند و تحقیقی فوری درباره کشتار الثرثار انجام دهد.

در ادامه این بیانیه آمده است که مسئولیت این کشتار فقط به عهده «خالد العبیدی» وزیر دفاع عراق است.

رسانه های محلی و عربی امروز شنبه تاکید کردند که گروه تروریستی داعش، ده‌ها سرباز عراقی و نیروهای الحشد الشعبی را پس از محاصره آنها در منطقه الثرثار در شمال فلوجه، اعدام کرد.

شبکه المیادین گزارش داد که عناصر تروریستی داعش، ۵۳ نفر از نیروهای امنیتی و مردمی عراق را که در درگیری‌های منطقه «الثرثار» الانبار ربودند، اعدام کردند.

رئیس شورای الانبار عراق هفته گذشته طی سخنانی گفته بود که گروه تروریستی داعش از آغاز حمله به این استان و اشغال آن در اواخر سال ۲۰۱۳ تاکنون، ۶ هزار نفر را اعدام کرده است.

جانشین فرمانده عملیات الانبار امروز (شنبه) از آغاز عملیات نظامی برای پاکسازی بخش هایی از منطقه ناظم الثرثار در شمال فلوجه که عناصر داعش در آنجا مستقر هستند، خبر داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا اهواز ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    0 0
    این بندگان خدا رفتن به مردم الانبار کمک کنن بعد اینطوری با خیانت بعضی ها که نمیشه اسمشونو ببریم کشته میشن ؛ اصلا همون دخالت نکردن نیروهای مردمی توی درگیری های اون منطقه خیلی بهتره ! که چی برن بجنگن بعد به خاطر مسایل مذهبی یا طایفه ای یکی خیانت کنه به کشتنشون بده ...
  • رحمن ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    0 0
    قاسم سلیمانی باید برگردد آمریکا از این شکستها برای ارتش عراق برنامه ریزی کرده است .و آمریکا می خواهد ملت عراق را ناامید کند و خود را بر عراق مسلط کند.اینها داعش را برای همین بوجود آورده اند
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    0 0
    یه مشت خائن نمیخان داعش از بین بره
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    0 0
    الوحشد شعبی دیگه چیه
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    0 0
    دوباره شروع شد... اینها از دولت آقای مالکی درس نگرفتن که شیعیان و سنیها هر کدوم یه سمت رفتن؟ ندیدن شهرهاشون مثل برق و باد داشت سقوط میکرد؟ اصلا مگه همین حشد شعبی نیروی مردمی نیستن؟ خوب چرا خودشون نمیرن الانبار بجنگن؟
  • ناشناس ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    0 0
    احشد الشعبی به خودتون گفتند ؟؟؟ :ِ_) عجبز:_)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس