کد خبر 408552
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱

صعود کاشیوا ریسول ژاپن، برتری ارزشمند سئونگنام در زمین بوریرام و پیروزی پرگل گامبا اوزاکا ژاپن در زمین گوانگژو چین از مهمترین اتفاقات دیدارهای روز دوم از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا بود.

به گزارش مشرق، روز دوم از هفته پنجم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز چهارشنبه با برگزاری ۴ دیدار در شرق آسیا آغاز شد که در گروه E، کاشیوا ریسول ژاپن در نبرد صدرنشینی با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل جئونبوک هیوندای کره‌جنوبی به پیروزی دست یافت.

نماینده ژاپن با این برد، ضمن رسیدن صدرجدول رده‌بندی این گروه، صعود خود به مرحله بعدی این جام را قطعی کرد.

در دیگر بازی این گروه، شاندونگ چین با نتیجه ۳ بر یک مقابل بین دونگ ویتنام پیروز شد و به صعود به مرحله بعدی این رقابتها امیدوار شد. با این نتیجه نماینده ویتنام از گردونه مسابقات کنار رفت.

جدول رده‌بندی گروه E:
۱- کاشیوا ریسول ژاپن ۱۱ امتیاز، ۲- جئونبوک هیوندای کره‌جنوبی ۸ امتیاز، ۳- شاندونگ چین ۷ امتیاز و ۴- بین دونگ ویتنام یک امتیاز

در گروه F هم سئونگنام اف‌سی کره‌جنوبی در نبرد صدرنشینی با نتیجه ۲ بر یک برابر بوریرام یونایتد تایلند پیروز شد و به صدرجدول این گروه صعود کرد و بوریرام را به رده دوم فرستاد. همچنین در دیگر بازی این گروه، گامبا اوزاکا ژاپن با ۵ گل در خانه گوانگژو چین پیروز شد تا شانس خود را برای رسیدن به مرحله بعدی این جام بیشتر کند.

جدول رده‌بندی گروه F:
۱- سئونگنام اف‌سی کره‌جنوبی ۱۰ امتیاز، ۲- بوریرام یونایتد تایلند ۷ امتیاز، ۳- گامبا اوزاکا ژاپن ۷ امتیاز و ۴- گوانگژو چین ۴ امتیاز

برنامه ادامه دیدارهای روز دوم از هفته پنجم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

گروه A:
* بنیادکار ازبکستان - النصر عربستان
* لخویا قطر - پرسپولیس ایران

گروه B:
* نفت تهران - پاختاکور ازبکستان
* الشباب عربستان - العین امارات

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس