کد خبر 408195
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶

دو بازیکن اصلی تیم سپاهان اصفهان برای دیدار این تیم مقابل راه‌آهن تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به دلیل محرومیت بازی نمی‌کنند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز جمعه این هفته در شرایطی به مصاف راه‌آهن تهران می‌رود که دو بازیکن اصلی خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

احسان حاج‌صفی و وریا غفوری دو هافبک تأثیرگذار تیم سپاهان اصفهان به دلیل محرومیت در این مسابقه برای سپاهان به میدان نمی‌روند و سرمربی تیم اصفهانی باید برای جایگزینان این بازیکنان به فکر چاره باشد.

همچنین مهدی شریفی، مهاجم جوان سپاهان که با مصدومیت از ناحیه قوزک پا دست و پنجه نرم می‌کند، هنوز برای این مسابقه آماده نیست، هرچند که پزشکان این تیم اعلام کرده‌اند تکلیف شریفی تا روز پنجشنبه مشخص می‌شود.

سرپرست سپاهان در گفتگو با خبرنگار مهر از احتمال حضور این مهاجم سپاهان برای بازی روز جمعه خبر داد و گفت: شریفی از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شده اما شرایط او بسیار خوب است و احتمالا به این بازی می‌رسد.

وی درباره موضوع غیبت عبدالله کرمی در دیدار سپاهان مقابل راه‌آهن نیز خاطرنشان کرد: هنوز در زمینه محرومیت عبدالله کرمی هیچ موضوعی به ما ابلاغ نشده است.

سپاهان در شرایطی به مصاف راه‌آهن تهران می‌رود که پیروزی در این مسابقه اهمیت بسیاری برای رسیدن به صدر جدول و قهرمانی این تیم اصفهانی دارد.

البته خبر خوش برای هواداران تیم سپاهان، بازگشت احتمالی محمدرضا خلعتبری به ترکیب سپاهان است چراکه وی بعد از کنار گذاشته شدن از ترکیب سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس، بار دیگر به ترکیب اصلی تیم اصفهانی بازگشته است.

تیم سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۸ روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف راه‌آهن تهران می‌رود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس