کد خبر 408026
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

معترضین به کشتن سگهای ولگرد تا به حال چند سوسک کشته اند؟ به چه نحو کشته اند و چرا کشته اند؟

 به گزارش مشرق، کلا بعضی اوقات از کاه کوه میسازیم و گاهی از کوه کاه، چند روزی است همه جا بحث سگ کشی است از فیس بوک و اینستاگرام تا تجمعات اعتراضی و سخنرانی خانم ابتکار در محکومیت این اقدام، اول از همه تکلیف این نوشته رو با خانم ابتکار باید روشن کرد و بعد برسیم به سگ کشی!

چند وقت پیش گرد و غباری وحشتناک استانهای جنوبی به خصوص خوزستان را فرا گرفت، تنفس برای مردم سخت شد ، بیمارستانها پر از مردمی بود که گرد و غبار برایشان بیماری ایجاد کرد  و پروازها هم یکی در میون کنسل، در همین فضای غبار آلود وزیر بهداشت بر حسب وظیفه به خوزستان سفر کرد و موضوع را از نزدیک بررسی کرد حتی اگه هاشمی وزیر بهداشت نمیتونست مشکلی را حل کند لااقل باعث دلداری مردم خوزستان بود!

اما رئیس محترم محیط زیست در تهران بود و ماجرا را از دور نظاره کرد و چندتایی هم مصاحبه کرد در همان زمان بحث این بود که شاید خانم ابتکار دوست ندارند به جایی که خطر دارد سفر کنند.. البته الله اعلم

این ماجرا گذشت تا جریان سگ کشی شیراز و حضور خانم ابتکار در میان معترضین به کشتن سگها در شیراز ، اینجا دو نکته وجود داره: آیا وظایف رئیس سازمان محیط زیست تنها مربوط به کشتن سگها میشود؟ و سوال دوم اینکه: آیا همین چند ماه پیش مردم خوزستان از گرد و غبار حالشان بد نبود؟

و اما چند سوال  در خصوص این موج رسانه ای و اعتراضی به کشتن چند سگ در شیراز:

اول) آیا تا به حال سگ هار در بیابان، خیابان  یا جنگل شما را دنبال کرده است؟

دوم) وقتی در خیابان شهر موش زیاد میشود توقع همه چیست؟ یا اصلا چرا راه دور آیا در خانه تله موش دارید؟ آیا جان سگ عزیز است اما موش ذلیل؟!

سوم) دوستان معترض عزیز تا به حال کباب اعم از جوجه کباب و یا انواع کباب دیگر میل کرده اند؟ آیا میدانستید برای تهیه جوجه کباب نیاز به کشتن مرغ وجود دارد؟

چهارم)  چند سگ ولگرد که ناقل بیماری و مزاحم مردم هستند را چه باید کرد؟!

پنجم) روشن فکری بدین معنی نیست که هر اتفاقی افتاد اعتراض کنیم، اگر بنای اعتراض مبنی بر رنج کشته شدن سگ ولگرد باشد آنگاه باید در مقابل سازمان شیلات هم تجمع کرد و اجازه صید ماهی را از صیادان گرفت چون به مراتب عذاب خفه شدن ماهی بیشتر از مردن سگ با تزریق اسید است

ششم) دوستان معترض به کشتن سگهای ولگرد تا به حال چند سوسک کشته اند؟ به چه نحو کشته اند و چرا کشته اند!

منبع: پارسینه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 4
  • پری ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 2
    هموطنان عزیز جدیدا" زبون دار شدن و به همه چیز اعتراض خیایانی دارند.. احتمالا" این سگ ها بیماری مسری داشتند که کشته شدن . در استانی که من زندگی میکنم گربه کشی زیاددیدم و برام هم جالب بوده چرا به گربه ها حمله میکنن ولی تا الان کسی اعتراضی نداشته هفته ایی یک بار جسد گربه در خیابان میبینم !
  • نادیا ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    1 0
    سلام؛ اعتراض به نحوه معدوم کردن انها بوده و نه کشتنشان چون بیماری هاری بعد از بروز علائم دیگه درمانی ندارد.
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 1
    خانم ابتکار بجای حمایت ودلسوزی برای سگها اگرعرضه داری الودگی هوای شهرهای بزرگ وریزگردهاو...راحل بکن.
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    تو خوبی؟
  • mehdi ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    2 0
    اخه بدبخت روانی خودت فهمیدی چی نوشتی اصلا دیدی چطور اون حرومزاده ها داشتن اون بی زبونا رو میکشتن
  • هادی ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 1
    مهدی جان!معنی این فحشی که دادی میدونی چیه ؟ لطف کن دیگه فحش نده
  • ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 1
    آقا mehdi جوگیر! شما یه عده هموطنتو داری حروم زاده خطاب میکنی میفهمی جرم و گناهش چیه؟ به خاطر چندتا سگ خودتو جهنمی میکنی؟ بابا الان فشنگ کمه و دارن میفرستن عراق و سوریه. وگرنه با فشنگ میکشتن.
  • فاطیما ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 1
    آخه حمایت از مردم و رفع معضل ریزگردها کلاس نداره برادر من!!! الان سگ و سلفی با سگ رو بورس هس!!!
  • محمد ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    اینا همون به قول خودشون روشن فکرایی هستن ک میگفتن پول کشور رو چرا به فلسطین جنگ زده جایی ک بچه 3 ماهه تو بغل مادرش جون میده کمک میکنید! واسه انسان دلسوزی نمیکنند! به انسان هیچ حس ندارن! سگ! شاید همزاد پندارس میکنند
  • ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    ملت ما به استثنای یه عده شامل یه مشت بد بخت عقب مانده است که میخواد ادای باکلاسی رو دربیاره. یه روزی همدمی با علما و دانشمندان و نجبا و فضلا و مقامات بلند پایه لشکری و کشوری کلاس بود. اما امروز همدمی با سگ و میمون و گربه و... خاک بر سر این مردم. نکنه یه عده ناتظار دارن یارانه هم به سگها بدن؟؟؟ آخه وقتی نمیفمن که یه عده سگ ولگرد توی شهرها چه عوارض و نابسامنیهای بهداشتی و امنیتی و اجتماعب بوجود میاره و فقط برای اینکه غرب تو اخبار ببینه یه مشت مردم ریختن تو خیابون و از جون سگها دفاع میکنن احساس خجستگی و ا کلاسی بهشون دست میده. دیگه نمیفمن که اگه این سگها مریض بشن و به مردم حمله کنن و یا مریضی منتقل کنن کی باید جوابگو باشه؟؟؟ ...
  • الهام ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    بیشتر هم این بازیگران کاسه داغ تر از آش شدن مثل اینکه اعتراض سگهاشون رو دارن ب گوش ملت میرسونن
  • ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    این هم یک نمونه از آن معترضین با فرهنگ!!!!
  • انسان ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    1 0
    براي طرز فكر سخيف نويسنده ي متن متاسفم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس