کد خبر 406385
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

آمار ها نشان می دهدبر خلاف ادعای مورینیو مبنی بر وجود کمپینی ضد تیمش در مسائل مربوط به امر داوری، آبی های لندن بد رفتار ترین تیم حاضر در لیگ برتر جزیره هستند.

به گزارش مشرق، دیلی تلگراف در گزارشی آماری اعلام کرده که بازیکنان ژوزه مورینیو کمترین احترام را نسبت به بقیه بازیکنان برای داوران و حریفان در میادین قائل بوده و ازنظر رفتاری بدترین تیم لیگ برتر هستند. دراین فصل انتقادهای زیادی از بازیکنان چلسی به دلیل عادت جمع شدن آنها دور داور در حین مسابقات تیم وارد شده و مورینیو بارها گفته که تیمش قربانی کمپینی که رسانه ها و مقامات عالی رتبه فوتبال جزیره علیه تیمش راه اندازی کرده اند، بوده. اما آمار رسمی اتحادیه فوتبال انگلیس و لیگ برتر نشان می دهد که تیم مورینیو کمترین احترام را در بین همه تیمهای حاضر در لیگ برای داوران وسط و کنار زمین داشته است.

 

در این گزارش آمده که رفتار مثبت بازیکنان شامل پذیرفتن تصمیم های شک برانگیز داوری بدون اعتراض به داور در این ارزیابی نمره زیادی می گیرد. چلسی در انتهای این جدول و لیورپول ازنظر پذیرفتن تصمیمات داوران در رتبه اول قرار گرفته اند. همچنین رفتار کادرفنی و اعضای نیمکت و مربیان چلسی در کنار زمین هم در این رده بندی نمره قابل قبولی نگرفته و بعد از ساندرلند آنها جزو تیمهای جنجال ساز و بدرفتار معرفی شده اند. در این ارزیابی جنبه های مختلفی از جمله اینکه آیا نیمکت نشینان سعی در تحریک هواداران یا آرام کردن بازیکنان داخل میدان در مورد تصمیمات داوری داشته اند، مدنظر قرار گرفته و همکاری با رسانه ها هم اهمیت زیادی داشته است.

از نظر رعایت بازی جوانمردانه دراین فصل از رقابتهای لیگ برتر،  وستهم تیم نخست معرفی شده که این هم در نوع خود یک شگفتی محسوب می شود. علاوه بر ارزیابی رفتار تیمها در احترام به داوران، جنبه های فوتبالی تیم از جمله تاکتیک هجومی، سرعت بخشیدن به بازی، تلاش برای کنترل مسابقه و موقعیت های گل و همچنین تعداد کارت قرمز ها وکارت زرد های تیم در طول فصل  و احترام به حریف و رفتار هواداران آنها همگی معیارهای مهمی تلقی می شوند.

منبع: isport

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس