مهاجم تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: قبل از آغاز بازی به سمت قلعه‌نویی رفتم و به او گفتم 2 سال در حقم اجحاف کردی اما او خندید.

به گزارش مشرق، فرزاد حاتمی درباره بازی تیمش مقابل استقلال گفت: در این بازی خیلی بدشانس بودیم و فرصت‌های گلزنی خود را به راحتی از دست دادیم اگر چه در صحنه آخر هم آرش برهانی یک موقعیت خیلی خوب را از دست داد و شانس آوردیم توپ او گل نشد.

وی درباره آینده تیمش گفت: ملوان صددرصد در لیگ برتر خواهد ماند و اگر ما در 2-3 بازی اخیر نتوانستیم پیروزی‌های خود را تکرار کنیم به خاطر خستگی ناشی از فشردگی بازی‌های لیگ بود.

حاتمی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود دلخوری از امیر قلعه‌نویی قبل از بازی از او رخصت گرفت، یادآور شد: قلعه‌نویی چند سال مربی من بوده و زحمات زیادی را برای من کشیده اما در 2 سال اخیر به من کم‌لطفی کرد و به خاطر او پیشنهادهای خوب زیادی داشتم که مجبور شدم آنها را رد کنم.

مهاجم ملوان تصریح کرد: از فولاد به خاطر قلعه‌نویی جدا شدم، اما نتوانستم به استقلال بروم و به این خاطر جام جهانی را از دست دادم. قبل از شروع همین فصل یحیی گل‌محمدی من را می‌خواست اما امیر قلعه‌نویی در مجموعه ورزشی انقلاب به من گفت همه پیشنهادات را رد کن چرا که تو را صددرصد برای استقلال می‌خواهم ولی 5 روز مانده به آغاز بازی‌ها به یکباره اعلام کرد تو را نمی‌خواهم.

وی خاطرنشان کرد: این کار قلعه‌نویی باعث شد من پیشنهادهای خوب خود را رد کنم و 2 سال از بهترین روزهایم را از دست بدهم.

حاتمی در پاسخ به این سوال که آیا امروز به خاطر رویارویی با امیر قلعه‌نویی تا این حد با انگیزه بازی می‌کرد، گفت: من دوست دارم همیشه برای تیم بهترین عملکرد را داشته باشم اما بعضی وقت‌ها شرایطی پیش می‌آید که انگیزه آدم دوبرابر می‌شود و امروز از آن روزها بود.

مهاجم پیشین استقلال در خصوص اینکه قبل از بازی بین او و قلعه‌نویی چه صحبتی ردوبدل شد، اظهار داشت: به قلعه‌نویی گفتم 2 سال در حقم اجحاف کردی اما او خندید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس