دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: عدم موضع گیری هاشمی رفسنجانی در مورد سران فتنه جای تامل دارد.

به گزارش مشرق، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: عدم موضع گیری هاشمی رفسنجانی در مورد سران فتنه جای تامل دارد.

محمدنبی حبیبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هاشمی رفسنجانی معتقد است بر سه سر موضوع قطعیت و حتمیت کامل دارد؛ این سه موضوع شامل ولایت فقیه، آیت‌الله خامنه‌ای و نظام جمهوری اسلامی ایران است اما وقتی وی تا امروز حاضر نشده در مورد سران فتنه صحبت و آن‌ها را محکوم کند، جای تأمل دارد.

دبیرکل حزب موتلفه بیان کرد: چه ضرورتی دارد که مطلق‌گرایی کنیم. اصولاً این مسئله کار درستی نیست، بهتر است نقد کنیم و این مسائل را مورد ارزیابی قرار دهیم.

دبیرکل حزب موتلفه بیان کرد: موضوعات هسته‌ای به هیچ وجه جناحی و حزبی نیست و نباید تحت تاثیر این گرایشات قرار بگیرد، من به عنوان دبیرکل یک حزب این مسئله را ملی می‌دانم و معتقدم، جناحی‌کردن مسائل تنها سبب ضربه‌خوردن به اقتدار ملی و کشور می‌شود.

حبیبی گفت: باید مراقب باشیم کشور و مردم قطب بندی نشوند، دانشگاه محل بسیار مناسبی است که جناح‌های مختلف در آن حضور یابند و از مواضع خود دفاع کنند.

وی با اشاره به مسئله فکت شیت ایرانی عنوان کرد: به نظر من مصاحبه‌های مطبوعاتی و رادیو و تلویزیونی مسئولان مطالب فراوانی را در این زمینه ارائه کرده و چیزی بیشتر از فکت شیت عنوان شده است؛ آنچه آمریکایی‌ها بیان کرده‌اند نمایانگر این است که به بیانیه لوزان کاری نداشته‌اند و مطالب خود را از قبل تنظیم کرده بودند.

حبیبی عنوان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری توصیه کردند منتقدان نیز باید صحبت‌های خود را ارائه کنند و منتقدان و موافقان باید توصیه‌هایی به یکدیگر داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس